سوال خبرنگار استرالیایی درباره عدم حضور بانوان در ورزشگاه از شاهین طبع

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: استرالیا در این مسابقه کاملا بهتر از ما عمل کرد و برنده شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛  مهران شاهین‌طبع در نشست خبری بعد از بازی با استرالیا اظهار کرد: استرالیا تیم بسیار قدرتمندی است و ما احترام زیادی برایش قائل هستیم. در این مسابقه بهتر از ما بودند. ما شوت سه‌امتیازی زیادی از دست دادیم و در ریباند خوب نبودیم. در طرف مقابل استرالیا بهتر عمل کرد و با استفاده از شرایط میزبانی برنده شد. استرالیا کاملا بهتر از ما بود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران ادامه داد: سفر از غرب به شرق روی کار ما تاثیر گذاشت اما استرالیا واقعا بهتر بود. بازیکنان بسیار خوبی دارد و عملکرد خوبی داشت.

او پاسخ به سوال خبرنگار استرالیایی که درباره نبودن حامد حدادی در ترکیب پرسید، بیان کرد: ما چند بازیکن را تغییر دادیم. حدادی به دلایل شخصی با ما نبود. ما تیم جوانی داریم و بازی به بازی بهتر می‌شویم. با همین تیم کارمان را ادامه می‌دهیم و قطعا این بازیکنان در بازی بعد با فیلیپین بهتر از امروز خواهند بود.

شاهین‌طبع در پاسخ به خبرنگاری که درباره عدم حضور زنان در ورزشگاه‌های ایران پرسید توضیح داد: من مربی‌ام نه یک سیاست‌مدار. همه ما به تصمیم‌های دولتی احترام می‌گذاریم. به هر حال فرهنگ‌ها متفاوت است و باید به آن احترام گذاشت اما در ایران نیز بانوان زیادی وارد ورزشگاه می‌شوند. بانوان می‌توانند بازی‌های بسکتبال را تماشا کنند. با این حال ورزش یک چیز است و سیاست چیز دیگر.

 

دیدگاه تان را بنویسید