ستاره جوان استقلال در گفت و گو با جی پلاس؛

گلم در کلاس اروپا بود؟ هنوز جای پیشرفت دارم/ اتفاق پارسال برای استقلال تکرار نمی شود

مهاجم تیم فوتبال استقلال می گوید هنوز فاصله زیادی تا شرایط ایده‌آل و رسیدن به اهداف بزرگش دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ پیروزی پر گل استقلال مقابل صنعت نفت آبادان و رسیدن به رده چهارم جدول رده بندی برای استقلالی‌ها حس خوب و شیرینی داشت و یک بار دیگر این تیم در آستانه نیم فصل دوم در حال احیا شدن است.

چند سالی است که استقلال با از دست دادن نیم فصل نخست و نتایج خوب در نیم فصل دوم به قهرمانی دست نیافته اما هواداران این تیم امیدوارند امسال شرایط به گونه ای پیش برود که آبی‌ها مجالی برای رسیدن به جام قهرمانی داشته باشند.

دو پیروزی متوالی استقلال در این فصل نوید بازگشت استقلال به مدار پیروزی را می دهد و رفته رفته خط حمله آبی‌ها در حال شکل گیری است.

ستاره 18 ساله استقلال این روزها بیش از هر مهاجم دیگری عصای دست مربی استقلال شده و به عنوان یک تعویض طلایی توانست گل سوم را وارد دروازه صنعت نفت کند؛ گلی که به شکل بسیار زیبایی به ثمر رسید و کم از گل های اروپایی نداشت.

اللهیار صیادمنش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره ورود به زمین بازی و زدن گل به صنعت نفت، اظهار می کند: شفر وظایفم را توضیح داد و سعی کردم از اولین فرصتی که به دست می آورم بیشترین استفاده را ببرم. خوشحالم که یکی از گل ها را به ثمر رساندم و در پیروزی تیم نقش داشتم.

هنوز جای پیشرفت دارم

او درباره گل اروپایی که در این بازی به ثمر رساند اظهار کرد: در تمرینات راه های مختلف گلزنی را تمرین می کنم. در آن شرایط بهترین نوع ضربه را به توپ زدم اما هنوز جای پیشرفت دارم. باید بیشتر کارکنم و از تجربیات کادرفنی و بازیکنان بهره ببرم تا به اهدافی که در ذهنم دارم، برسم. خوشحالم در تیمی بازی می کنم که پر از بازیکنان بزرگ است.

صیادمنش این پیروزی را به هواداران تقدیم می کند و می گوید: امیدوارم از این برد هواداران راضی باشند. استقلال مقابل صنعت نفت یک بازی کاملاً هجومی و قابل قبول را ارائه داد و توانستیم در پایان هم با سه گل حریف را شکست دهیم.

امسال شرایط استقلال فرق دارد

مهاجم جوان استقلال درباره رمز موفقیت تیمش در هفته های اخیر خاطرنشان کرد: فکر می کنم در بازی های قبل شانس با ما یار نبود. مقابل صنعت نفت هم شرایط می توانست بهتر باشد. خیلی موقعیت از دست دادیم. چند موقعیت مسلم ما با بدشانسی از دست رفت و نتوانستیم به گل های بیشتری دست پیدا کنیم.

صیادمنش درباره عادت استقلال برای بازگشت به رده های بالای جدول در نیم فصل دوم لیگ برتر، به جی پلاس گفت: ما دو بازی دیگر تا پایان نیم فصل داریم و باید با پیروزی در این دو دیدار باز هم موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم. امسال شرایط فرق دارد.

امیدوارم جواب اعتماد شفر را داده باشم

مهاجم تیم استقلال تهران ضمن تشکر از وینفرد شفر، خاطرنشان کرد: از شفر تشکر می کنم که به من اعتماد کرد و به من بازی داد. امیدوارم توانسته باشم با گلی که به ثمر رساندم، جواب اعتماد او را داده باشم.

دیدگاه تان را بنویسید