مهاجری: پرسپولیس با شخصیت تیمی خود ما را برد/ امروز دستمان بسته بود

سرمربی ماشین سازی گفت: تمرکز نداشتیم و حاصل این شد که در وقت‌های اضافه گل خوردیم و باختیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رضا مهاجری پس از شکست مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی پر فشاری بود. 15 دقیقه اول بازیکنان ما تحت تاثیر تماشاگران بودند، اما بعد از آن بازی متعادل شد. صاحب موقعیت بودیم، اما نتوانستیم گل بزنیم. تا دهانه دروازه می‌رفتیم، اما گل نمی‌زدیم و تمرکز نداشتیم و حاصل این شد که در وقت‌های اضافه گل خوردیم و باختیم.

تجربه شد چطور مقابل تیمهای بزرگ بازی کنیم

وی ادامه داد: روی گلی که خوردیم مسیح زاهدی می‌لنگید و همان باعث شد که از سمت او گل بخوریم. این بازی حداقل باید مساوی می‌شد، اما تجربه بزرگی برای ما شد که چطور مقابل تیم‌های بزرگ بازی کنیم. پرسپولیس مزد تجربه‌‌اش را گرفت و همه دیدند نیمکت ما خالی تر از پرسپولیس بود.

* امیدوارم قدر این تماشاگران را بدانیم

سرمربی ماشین‌سازی عنوان کرد: با این شرایط لیگ هنوز ادامه دارد و باید تیم‌مان را تقویت کنیم. خوشبختانه روند خوبی را شروع کردیم و وفاق خوبی بین تیم و هواداران وجود دارد. باید یاد بگیریم که چطور از این ظرفیت استفاده کنیم. امیدوارم قدر این تماشاگران را بدانیم و در بازی‌هایی که باید دست پر میدان را ترک کنیم، شکست نخوریم.

* امروز دستمان بسته بود

وی افزود:‌بازی سختی بود اما می‌توانستیم حداقل مساوی کنیم اما در لحظات آخر کم آوردیم. ما در دقیقه 70 نیاز به تعویض داشتیم اما نیمکت‌مان خالی بود و این مسئله باعث شد تا روی بازیکنان فشار بیاید و در دقیقه 92 تمرکز بازیکنان از دست رفت و گل خوردیم آن هم در روزی که می‌توانستیم برنده باشیم. البته تماشاگرانی هم که به ورزشگاه آمدند از ما حمایت خیلی خوبی انجام دادند و از آنها تشکر می‌کنم. اما یک بدهکاری برای ما باقی ماند که آن را جبران خواهیم کرد. ما قطعا به ادامه مسابقات برمی‌گردیم اما امروز دست ما بسته بود و بازیکنی مثل مسیح زاهدی هم شرایط بازی نداشت و از همان جایی که عزیز معبودی غایب بود گل خوردیم.

*باید سیستم حمله خودمان را تقویت کنیم

مهاجری در باره اینکه اگر این بازی باز هم ادامه داشت آنها نمی‌توانستند گل بزنند، تصریح کرد: شما اسامی بازیکنان ذخیره ما را ببینید حتی بازیکنی مثل سعید مهری هم گمنام است و مسیح زاهدی با درد در زانو بازی می‌کند. من به خاطر همین مسائل است که می‌گویم کار سخت است اما شما از مساوی ما مقابل سایپا، سپاهان و استقلال ناراحت می‌شوید.ما کسی را نداشتیم و روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم. ما این موقعیت را داشتیم که گل بزنیم اما وقتی شما موقعیت دارید ولی گل نمی‌زنید این مسئله روی تیم استرس ایجاد می‌کند. به هر حال این بازی گذشت و ما باید خودمان را جمع و جور کنیم. به نظر شما یک تیم در یک بازی چند موقعیت گل به دست می‌آورد؟ ما امروز چند موقعیت داشتیم اما نزدیم و باید بازیکنی را بیاوریم که توپ روی خط دروازه را تبدیل به گل کند. ما باید سیستم حمله خودمان را تقویت کنیم تا در روزی که مستحق حداقل یک امتیاز بودیم، بتوانیم نتیجه بگیریم.

* پرسپولیس امروز با شخصیت تیمی خود ما را برد

سرمربی تیم ماشین‌سازی درباره اینکه حضور تماشاگران روی این تیم فشار آورده بود، اظهار داشت: اگر به بازی دقت کنید ما در 10 دقیقه اول بازی سردر گم بودیم چرا که فشار تماشاگران روی تیم زیاد بود و حدود تماشاگران روی تیم ما تاثیر منفی داشت اما بعد از 10-15 دقیقه اول خودمان را جمع و جور کردیم و به بازی برگشتیم به طوری که حتی روی دروازه پرسپولیس خطرساز هم شدیم اما من دیروز هم به شما گفتم که بحث حرفه‌ای گری در میان است. نام پرسپولیس به این تیم شخصیت می‌دهد و آنها امروز ما را با شخصیت تیمی‌شان شکست دادند. ما باید قوی‌تر شویم تا بازی را در این شرایط از دست ندهیم.

*عالیشاه چند بار با دستانش تماشاگرانش را تحریک کرد

مهاجری درباره اینکه امید عالیشاه باعث تحریک هواداران در ورزشگاه شد، خاطرنشان کرد: اتفاقاتی رخ داد که انتظارش را نداشتیم چرا که عالیشاه بازیکن باتجربه‌ای است.تا آن زمان تماشاگران به خوبی تیم خود را تشویق می‌کردند و مشکل خاصی نبود اما عالیشاه چند بار با دستانش تماشاگرانش را تحریک کرد و داور می‌توانست او را جریمه کند. او چند بار با دستش تماشاگران را تحریک کرد و داور او را  می‌توانست او را تنبیه کند.

* دستم باز بود در همان پایان نیمه اول سه تعویض انجام می‌دادم

وی درباره اینکه بازیکنی به این تیم اضافه خواهد شد و آیا از ماشین‌سازی کسی جدا می‌شود، گفت: بازیکن اضافه می‌کنیم اما شاید در همین شرایطی یکی دو بازیکن از ما جدا شوند اما در حال حاضر به بازی بعدی خودمان فکر می‌کنیم. قبول دارم که یک روزه اتفاقی نمی‌افتد و ما 14 هفته است که در لیگ برتر حضور داریم و خودم از هفته هفتم به این تیم آمده‌ام. اما ظرفیت بازی با تیم‌های بزرگ سخت است. شاید اگر دستم باز بود در همان پایان نیمه اول سه تعویض انجام می‌دادم اما شرایط به گونه‌ای بود که دست ما بسته است. ما بازی‌هایمان را تجزیه تحلیل می‌کنیم تا ضعف‌ها را برطرف کنیم و می‌توانم بگویم مشکل امروز ما انتقال توپ از دفاع به حمله بود و در این بخش مشکل داشتیم. بچه‌های ما جوان هستند و برخی از آنها اولین سال‌شان است در لیگ برتر بازی می‌کنند و باید این روزها را بگذرانیم.

* ما حمله می‌کردیم و پرسپولیس ضد حمله می‌زد

سرمربی تیم ماشین‌سازی در ادامه نشست خبری درباره نوع بازی این تیم تصریح کرد: ما مقابل پرسپولیس عقب نشینی نکردیم بلکه ما حمله می‌کردیم و پرسپولیس ضد حمله می‌زد. حالا اینکه بگویید کی‌روشی بازی کردیم و این مسائل، اینطور نیست. ما به دنبال فوتبال خوب هستیم و می‌توانستیم دفاعی بازی کنیم و دل به اتفاقات ببندیم. اما اینطور نبود و دیدید که مقابل پرسپولیس و استقلال 5 موقعیت گل داشتیم اما به هر حال باید تیم را ترمیم کنیم تا ضربه آخر را تبدیل به گل کنیم. با این همه باید این بازی باقیمانده را هم بگذرانیم تا ببینیم در آینده نیازهایمان را برطرف کنیم.

مهاجری درباره اینکه آیا این باشگاه قصد شکایت از امید عالیشاه را دارد یا خیر،‌گفت: من در صحبت‌هایم گفتم امیدوارم صحنه‌های تحریک عالیشاه فیلمبرداری شده باشد تا بتوانیم مستند صحبت کنیم و بعد نگویند که مقصر نیستیم. مطمئن باشید اگر این تصاویر فیلمبرداری شده باشد و مستندات آن وجود داشته باشد از حق خودمان دفاع خواهیم کرد و به صورت رسمی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید