در گفت و گو با جی پلاس؛

علی کریمی: چوب خطمان پُر شده/ اتفاق های خوبی برای استقلال در راه است

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: روال استقلال در حال افتادن روی غلتک است و شک نکنید اتفاق های خوبی در راه است.

لینک کوتاه کپی شد

علی کریمی با اعتماد به نفس بالایی درباره استقلال و شانس قهرمانی این تیم حرف می زند. در شرایطی که خیلی ها بر این باور هستند که اوضاع در تیم آبی پوش پایتخت بحرانی است اما بازیکن جوان این تیم چنین اعتقادی ندارد.

او در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ می گوید درست است که تیم های پدیده، سپاهان، تراکتورسازی و پرسپولیس از شانس های قهرمانی هستند اما نباید به همین راحتی ها از کنار نام استقلال عبور کرد.

** پس عقیده داری که استقلال می تواند عنوان قهرمانی را به دست بیاورد؟

کار که نشد ندارد. تیم دارد روی غلتک می افتد و شک نداشته باشید که اتفاق های خوبی در راه است.

** امسال اما غیر از پرسپولیس تیم هایی مثل پدیده، سپاهان و تراکتورسازی تبریز هم مدعی هستند.

امسال تیم‌های خوبی داریم. پدیده، تراکتورسازی، سپاهان، پرسپولیس و استقلال مدعی هستند. تیم ما امسال جوان شده و همه جای پیشرفت دارند. ما و هواداران باید شرایطی را فراهم کنیم که تیم روی ریل موفقیت بیافتد. این اتفاق باید با کمک هم رقم بخورد.

** پیش بینی خودت چیست؟ در کل چه نظری درباره آینده استقلال داری؟

می‌توانیم روزهای خوبی در استقلال داشته باشیم. به شخصه معتقدم چوب خط ما در امتیاز از دست دادن پر شده و باید کاری کنیم دل هواداران شاد شود. البته امسال هم کمی بدشانس بودیم و در برخی بازی‌ها می‌شد که برنده باشیم ولی نشد.

** قبول داری کار استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هم سخت است؟

در لیگ قهرمانان هم واقعا گروه سختی داریم. معتقدم همه تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان هستند خیلی قوی اند ولی الهلال، الدحیل و العین امسال قطعا با بهترین تیم وارد مسابقات می‌شوند. البته ما نشان داده ایم که می توانیم آنها را شکست دهیم. سال قبل هم استقلال با الهلال هم گروه بود و همه گمان می کردند استقلال مقابل نماینده عربستان بازنده است اما دیدید چه اتفاقی افتاد و چه نتیجه ای رقم خورد.

** تو در اردوی آخر تیم ملی حضور نداشتی. نظرت در این باره چیست؟

متاسفانه در اردوی قبلی تیم ملی حضور نداشتم و این تصمیم سرمربی تیم ملی بود. چند وقتی هم بود که بازی نمی‌کردم و در این زمینه به نظر کی‌روش کاملا احترام می‌گذارم و تلاش می‌کنم دوباره به اردوها برگردم.

دیدگاه تان را بنویسید