الحاجی گرو در گفت و گو با جی پلاس؛

واکنش تند مهاجم استقلال به برخی صفحات هواداری: وقتی برای دروغ های مزخرف ندارم!/ جایی نمی روم چون قرارداد 3 ساله دارم

الحاجی گرو می گوید شرایطش در این تیم رفته رفته بهتر می شود و فقط به شایعات لبخند می زند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ استقلال با برد یک بر صفر مقابل هم نام خوزستانی برای مدتی وارد منطقه آرامش شده و هواداران امیدوارند شاگردان شفر با کسب برد مقابل صنعت نفت در آزادی شرایط تیم را تثبیت کنند. استقلال هنوز نتوانسته تعداد بردهای متولی خود را در این فصل به عدد دو برساند.

بیشترین فشار در این تیم روی خارجی های استقلال و به خصوص روی الحاجی گرو است؛ مهاجمی که به عنوان جانشین تیام وارد استقلال شد اما با گذشته بیش از 10 هفته نشانی از یک مهاجم شش دانگ ندارد. البته شفر همچنان به این بازیکن امیدوار است و معتقد است الحاجی به زودیمی تواند با فوتبال ایران هماهنگ شود و بیش از پیش به این تیم کمک کند.

مهاجم نیجریه ای نیز برخلاف اظهارات گوناگون درباره جدایی اش از استقلال، اما سخت در حال تمرین و تلاش است تا به بازیکن موثری برای تیمش تبدیل شد و رضایت کادرفنی و به خصوص هواداران را جلب کند.

صنعت نفت تیم خوبی است

الحاجی گرو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره دیدار تیمش با صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته چهادرهم لیگ برتر می‌گوید: صنعت نفت تیم خوبی است و کمتر شکست می خورد. آن ها کم می‌برند و کم می بازند. تا کنون تیم های خوبی را هم متوقف کردند. باید تمام تمرکز خودمان را روی این بازی بگذاریم.

او در واکنش به اینکه مقابل صنعت نفت چه نتیجه ای را می خواهند تاکید کرد:  ما فقط برای برد می جنگیم. تمام تمرکزمان روی برد است. باید سه امتیاز را بگیریم. درست است که کار آسانی نداریم اما باید تمام تلاش مان را بکنیم.

رفته رفته بهتر می شوم

این مهاجم نیجریه‌ای در واکنش به حضور در ترکیب اصلی تیمش در بازی مقابل استقلال خوزستان و ناکامی در گلزنی، به جی پلاس گفت: من تمام تلاشم را می کنم. همه هدفم کمک به استقلال است. تلاش کردم گل هم بزنم اما بدشانس بودم. رفته رفته بهتر می شوم و می توانم به تیم کمک کنم. در این مدت تمام تمرکزم را روی تمرینات گذاشته ام و برای عملکردی خوب در بازی‌های پیش رو این روند را ادامه می‌دهم.

صفحات هواداری، هواداران واقعی استقلال نیستند

بازیکن نیجریه‌ای استقلال در ادامه درباره شایعاتی که پیرامون او در برخی رسانه‌ها و صفحات هواداری وجود دارد و از این بازیکن به عنوان یکی از بازیکنان خروجی استقلال در نیم‌فصل نام برده می‌شود، توضیح داد: آنها مطالب زیادی می‌نویسند چون آن‌ها هوادار واقعی استقلال نیستند. دلیلش هم مشخص است. من می‌دانم که استقلال چه تماشاگران خوب و شگفت‌انگیزی دارد.

قرارداد سه ساله ای با یک باشگاه فوق العاده دارم

وی با بیان اینکه به شایعات لبخند می زند، در پایان گفت: برخی رسانه‌ها تنها دروغ می‌نویسند چون دنبال جلب توجه مردم به مطالبشان هستند. من زمانی برای این دروغ‌های مزخرف ندارم. آن‌ها هیچ چیزی راجع به من نمی‌دانند چون من یک قرارداد سه ساله با یک باشگاه فوق‌العاده دارم و جایی نمی روم.

دیدگاه تان را بنویسید