حمید استیلی: قرارداد شفر چطور از ۳۰۰ هزار به یک میلیون دلار رسید؟

مدیر تیم ملی امید می‌گوید چطور قرارداد سرمربی استقلال که از ۳۰۰ هزار دلار به یک میلیون دلار رسید باید بررسی شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمید استیلی درباره امکانات مورد نیاز تیم ملی امید اظهار کرد: بعد از تیم ملی بزرگسالان، تیم ملی امید در اولویت است. در حال حاضر مسئولان هم همکاری کردند که بازیکنان مورد نیاز را در اختیار داشته باشیم. در اردوی قبلی به خاطر شرایط جوی، می‌خواستیم به عمان برویم اما به خاطر مشکلاتی که بازیکنانمان داشتند مجبور بودیم در تهران بمانیم. زمانی که در قرار شد در تهران بمانیم، زمینی را برای تمرین تهیه کردیم اما با توجه به شرایط جوی، هیچ جا نمی‌توانستیم تمرین کنیم. اردوی خوبی داشتیم و بعد به عمان رفتیم و در یک بازی تدارکاتی نتیجه خوبی هم کسب کردیم. امیدوارم چند بازی دوستانه دیگر هم برگزار کنیم که در فاصله باقی مانده تا شروع بازی‌ها بتوانیم خوب تدارک ببینیم و نتایج خوبی بگیریم.

وی افزود: کرانچار به دلیل مشکل ویزا و خانوادگی که داشت به کشورش رفته و قرار است همسرش را هم به تهران بیاورد تا در منزلی که برایشان تهیه می‌کنیم بمانند.

استیلی درباره تیم ملی در جام ملت‌های آسیا هم گفت: آن چیزی که مهم است، تیم ملی است. الان باید همه حمایت کنند تا تیم ملی بعد از سال‌ها در جام ملت‌های آسیا قهرمان شود. این موضوع هم نیازمند وفاق ملی است.  

وی درباره جذب بازیکنان خارجی بی کیفیت توسط برخی باشگاه‌ها نیز گفت: وقتی باشگاه‌ها دولتی هستند این گونه می‌شود اما باشگاهی مثل تراکتورسازی که به بخش خصوصی واگذار شده این طور نیست. پارسال بازیکنانی چون اوکراینی‌ها به پرسپولیس آمدند و امسال نیز بازیکنانی به استقلال آمده‌اند که منجر به ایجاد بدهی برای این باشگاه‌ها شدند. پارسال بدهی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را دکتر سلطانی‌فر حل کرد و اگر قرار باشد الان هم باز این باشگاه‌ها بدهکار بشوند، مدیرانشان باید پاسخگو باشند نه این که مدیرعامل یک باشگاه بیاید و راحت برود. سازمان بازرسی کل کشور هم باید به این موضوع ورود کند. مثلا قرارداد آقای شفر در ابتدا ۳۰۰ هزار دلار بود و عنوان شده بود اگر استقلال قهرمان شود، قرارداد دو طرف تمدید شود و مبلغ آن ۶۰۰ هزار دلار باشد اما ناگهان مبلغ قرارداد به یک میلیون دلار تبدیل شد. این موضوعات باید بررسی شوند.  

دیدگاه تان را بنویسید