در گفت و گو با جی پلاس؛

خسرو حیدری: استقلال از نام هیچ حریفی در آسیا نمی ترسد/ پارسال هم فکر می کردند صعود نمی کنیم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: از نام هیچ حریفی نمی ترسیم و با تمام قدرت در همه بازی ها به میدان می رویم. انشاءالله بتوانیم در آسیا نتایج خوبی به دست بیاوریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ خسرو حیدری؛ آنقدر با تجربه هست که وقتی می گوید استقلال می تواند از گروه مرگ در لیگ قهرمانان به مرحله بعدی صعود کند خیال خیلی از هواداران استقلال راحت باشد. بعد از قرعه کشی فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان، استقلال در گروهی سخت با الهلال عربستان، العین امارات و الدحیل قطر قرار گرفت. این اتفاق در حالی افتاده است که آبی پوشان سال قبل هم با الریان، الهلال و العین همگروه بودند اما از گروه خودشان صعود کردند. با خسرو حیدری تماس گرفتیم تا او درباره شرایط استقلال و البته وضعیت این گروه حرف بزند.

** نتایج استقلال در لیگ بهتر شد و به خوبی نیم فصل را به پایان بردید. با شروع دوباره لیگ کم کم به صدر جدول هم نزدیک می شوید.

خدا را شکر. شرایط تیم دارد رفته به رفته بهتر شد. قطعا کمی مشکل داریم اما شک نداشته باشید که با شروع لیگ بازی به بازی داریم بهتر می شویم. این را هم در نظر بگیرید که ما بدشانسی های زیادی آورده ایم؛ ضمن اینکه در وضعیتی که روال نتیجه گیری استقلال خوب شده بود، لیگ هم برای مدت طولانی تعطیل شد. اما شک نداشته باشید که همه چیز بهتر خواهد شد.

** بعد از قرعه کشی لیگ قهرمانان خیلی ها از گروه استقلال به عنوان گروه مرگ یاد کردند. به عقیده کارشناسان استقلال امسال شرایط سخت تری دارد.

همه تیم ها در آسیا قدرتمند هستند و اصلا حریف آسانی وجود ندارد. نمی شود گفت فلان تیم ساده است و فلان تیم دشوار. البته تیم هایی مثل الهلال و الدحیل و العین همیشه با تمام قدرت به رقابت ها می آیند و این بازی ها را فوق العاده مشکل می کند.

** البته استقلال هم در هر صورت استقلال است!

 قطعا همین طور است. کار مقابل آنها سخت است، همانطور که بازی مقابل استقلال هم برای این تیم ها سخت خواهد بود. ما از نام هیچ حریفی نمی ترسیم و با تمام قدرت در همه بازی ها به میدان می رویم. انشاءالله بتوانیم در آسیا نتایج خوبی به دست بیاوریم.

** سال قبل که در گروهی سخت قرار گرفتید کمتر کسی فکرش را می کرد که استقلال به مرحله بعد صعود کند.

دقیقا. سال گذشته وقتی گروه بندی آسیا صورت گرفت همه فکر می کردند استقلال شانسی برای صعود ندارد و نمی تواند از گروهش بالا برود ولی ما به این حرف ها توجهی نداشتیم چون هدفمان این بود که بتوانیم صعود کنیم و به مراحل بالاتر برسیم. دیدید که با وجود آن گروه سخت توانستیم از گروهمان بالا برویم. امسال هم درست است می گویند قرعه استقلال خیلی سخت است و سخت ترین قرعه آسیاست اما ما باز هم به این مسایل توجه نداریم و هدفمان این است که انشالله بتوانیم از گروه بالا برویم.

** استقلال شانس این را دارد که به فینالیست شدن در آسیا و قهرمانی فکر کند؟

هدف ما امسال موفقیت در آسیاست و دوست داریم از سال گذشته بهتر عمل کنیم. منتهی بازی به بازی جلو  می رویم. اولین هدفمان این است که بتوانیم بازی های باقیمانده تا نیم فصل نخست لیگ برتر را ببریم و همینطور گام به گام پیش برویم تا انشاءالله در لیگ قهرمانان آسیا هم با روحیه و آمادگی بالاتری حاضر شده و نهایتا از گروهمان صعود کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید