گوشی جدید ال جی با 16 دوربین عرضه می شود

اگر فکر می کنید وجود دو یا چهار یا پنج دوربین بر روی گوشی های هوشمند کافی نیست، ممکن است به زودی شرکت ال جی آرزوی شما را برآورده کند و یک گوشی با ۱۶ دوربین تولید و عرضه کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، این شرکت اختراع منحصر به فردی را به ثبت رسانده که چیزی نیست جز یک گوشی هوشمند با ۱۶ لنز دوربین که کیفیت و شفافیت بی نظیری را برای علاقمندان به عکاسی به ارمغان خواهد آورد.

قرار است این ۱۶دوربین بر روی یک مربع چهار در چهار در کنار هم قرار بگیرند و البته هر یک از انحنا و خمیدگی خاص خود برخوردار خواهند بود. این نحوه قرارگیری دوربین ها در کنار یکدیگر باعث می شود تا بتوان از سوژه از زوایای مختلف عکس گرفت.

هدف از این کار تهیه عکس های متحرکی است که کیفیت و وضوح زیادی داشته باشند. این دوربین در پشت گوشی قرار می گیرد و دارای آینه ای برای عکاسی سلفی است و یک فلاش هم برای تامین نور در صورت لزوم برای آن در نظر گرفته شده است.

افزودن جلوه های ویژه متعدد نیز به عکس در حین عکاسی ممکن است. به عنوان مثال به راحتی می توان برخی اشیای عکس را حذف و اشیای دیگری را به آن افزود. بریدن بخشی از عکس و افزودن جزئیات دیگری به آن با استفاده از داده های یک لنز دیگر نیز ممکن خواهد بود.

به عنوان مثال شما می توانید از یک خرس اسباب بازی عکس بگیرید و سر آن را با استفاده از عکس های لنزهای دیگر جابجا کنید یا به چپ و راست و پایین و بالا بکشید. تهیه عکس های سه بعدی و ترکیب چندین عکس نیز با این دوربین به راحتی ممکن است. زمان تولید و عرضه یک گوشی با چنین دوربینی مشخص نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید