مسابقات فوتبال بانوان آسیای مرکزی _ کافا

تیم ملی فوتبال بانوان مقابل ازبکستان شکست خورد

تیم ملی فوتبال بانوان ایران نتیجه دومین دیدار خود در مسابقات فوتبال بانوان آسیای مرکزی را به ازبکستان واگذار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس، تیم ملی فوتبال بانوان ایران در دومین دیدار خود از سری مسابقات فوتبال بانوان آسیای مرکزی موسوم به کافا امروز( سه شنبه) برابر ازبکستان به میدان رفت و با نتیجه دو بر یک نتیجه را واگذار کرد. 

  در نیمه اول این بازی دو پنالتی گرفته شد و هر سه گل بازی به ثمر رسید. ابتدا  در دقیقه 27 زهرا قنبری از روی نقطه پنالتی تیم ایران را پیش انداخت اما در دقیقه 38 ازبکستان  هم از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد و بازی را به تساوی کشاند. ازبکستان در ادامه و از روی ضربه ایستگاهی بار دیگر دروازه زهرا خواجویی را باز کرد که دروازه بان ایران روی این گل مقصر بود.

در نیمه دوم دو تیم موقعیت‌های کمی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما توپی از خط دروازه ها رد نشد و بازی با نتیجه دو بر یک به پایان رسید. در دقایق پایانی این دیدا بازیکنان با یکدیگر درگیری شدیدی پیدا کردند که با ورود مسئولان دو تیم به زمین و ارام کردن بازیکنان، پایان یافت. مشاجره بین بازیکنان پس از سوت پایان بازی هم ادامه داشت.

تیم ایران با ترکیب زهرا خواجوی، زاله بنی طالبی،‌ فاطمه امینه برازجانی،‌ بهناز طاهرخانی،‌ فاطمه شبان، زهرا قنبری، ثنا صادقی،‌ زهرا سبالی،‌ سمانه چهکندی،‌ زهرا خدا بخشی و هاجر دباغی در این دیدار به میدان رفت.

ایران پنج شنبه( 8 آذر) در سومین دیدار خود به مصاف تاجیکستان می‌رود.

رقابت های فوتبال بانوان کافا آسیا زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مناطق مختلف مرکز، غرب، جنوب  و جنوب شرقی آسیا برگزار می‌شود.بر همین اساس در منطقه مرکزی آسیا تیم های افغانستان، ازبکستان، ایران، تاجیکستان و قرقیزستان از ۲ تا ۱۰ آذرماه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که میزبانی این دوره از مسابقات بر عهده تاجیکستان است.

 

دیدگاه تان را بنویسید