پوران درخشنده عنوان کرد؛

"هیس پسرها فریاد نمی زنند" را بالاخره می سازم

پوران درخشنده اعلام کرد که در حال حاضر شرایط اقتصادی برای ساخت «هیس پسرها فریاد نمی زنند» مهیا نیست ولی او بالاخره این فیلم را می‌سازد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پوران درخشنده کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی «هیس پسرها فریاد نمی زنند» گفت: با اینکه موفق به گرفتن پروانه ساخت شده ام اما منتظرم تا مقداری شرایط اقتصادی سینما و هزینه های تولید بهتر شود تا اقدام به ساخت این اثر کنم.

وی افزود: ممکن است بعد از سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر اتفاق های بهتری به لحاظ اقتصادی رخ دهد تا بشود راحت تر فیلم ها را تولید کرد.

کارگردان «بچه های ابدی» با تاکید بر اینکه به هر ترتیبی که شده «هیس پسرها فریاد نمی زنند» را خواهد ساخت، گفت: من حدود ۲ سال درگیر دریافت پروانه ساخت «هیس پسرها فریاد نمی زنند» بودم اما حالا که موفق به این امر شده ام متاسفانه شرایط اقتصادی برای ساخت فیلم مهیا نیست.

کارگردان «هیس دخترها فریاد نمی زنند» در پایان بیان کرد: تهیه کنندگی این فیلم را خودم برعهده دارم و با برخی از بازیگران هم برای حضور در «هیس پسرها فریاد نمی زنند» صحبت هایی کرده ام اما باید ببینیم شرایط اقتصادی چگونه می شود.

فیلمنامه اخیر درخشنده درباره مشکلات پسران است.

دیدگاه تان را بنویسید