سوارس مصدوم و ۲ هفته خانه‌نشین شد

مهاجم اروگوئه‌ای، دروازه‌بان هلند و هافبک برزیلی تیم فوتبال بارسلونا، به فهرست مصدومان این تیم اضافه شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، با آسیب دیدن لوئیس سوارس بحران مصدومیت‌های تیم فوتبال بارسلونا تشدید شد. در حالی که روز گذشته اعلام شد رافینیا به دلیل پارگی رباط صلیبی شش ماه و سرخیو روبرتو به دلیل کشیدگی رباط پشت ران برای یک ماه خانه‌نشین می‌شوند، امروز (دوشنبه) نشریه مارکا از مصدومیت لوئیس سوارس خبر داد.

طبق اعلام کادر پزشکی باشگاه بارسلونا مهاجم اروگوئه‌ای این تیم از ناحیه زانوی پای راست مصدوم شده و تا 15 روز نمی‌تواند به میدان برود. علاوه بر سوارس، یاسپر سیلسن، دروازه‌بان ذخیره کاتالان‌ها و آرتور هافبک برزیلی آنها هم دچار مشکلاتی جسمانی شده‌اند که مانع از سفر آنها به هلند برای همراهی بارسلونا در مصاف با پی‌اس‌وی آیندهوون در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا می‌شود.

دروازه‌بان هلندی بارسایی‌ها در تمرینات پیش از مصاف اخیر بارسلونا با اتلتیکومادرید در لالیگا مصدوم و امروز اعلام شد که این مصدومیت عضلانی او را بین دو تا سه هفته خانه‌نشین می‌کند.

آرتور هم به دلیل فشار آمدن به عضله نزدیک‌کننده پای راستش یک هفته خانه‌نشین است و به این ترتیب از بازی خارج از خانه مقابل آیندهوون باز ماند.

بارسلونا چهارشنبه شب میهمان آیندهوون است و در این بازی علاوه بر سه بازیکنی که امروز میزان مصدومیت‌شان مشخص شد، رافینیا و سرخی روبرتو را هم در اختیار ندارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید