صالحی‌امیری: همه فدراسیون ها با قانون منع بکارگیری بازنشستگان همکاری کردند/ المپیک 2020 از الان شروع شده است

سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: قانون ایثارگران ظرفیتی را پیش بینی کرده که هر کسی می‌تواند در چارچوب قانون از آن استفاده کند و فضاسازی‌ها یا ناشی از جهل و یا بر پایه عناد است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در جلسه مشترک روسای فدراسیون‌ها با وزیر ورزش اظهار داشت: از همه بازنشستگان عزیز که سرمایه‌های ورزش هستند قدردانی و برایشان در سنگر جدید آرزوی موفقیت می‌کنم. شهادت می‌دهم همه فدراسیون‌های ما با قانون منع بکارگیری بازنشستگان، با اخلاق و در چارچوب قانون رفتار کردند.

وی تاکید کرد: در خصوص فدراسیون فوتبال هم تصمیم، محصول تدبیر مشترک وزیر ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بود که با اجرای بی کم و کاست قانون ایثارگران و با کمترین خسارت برای کشور این اتفاق صورت بگیرد. قانون ایثارگران ظرفیتی را پیش بینی کرده که هر کسی می‌تواند در چارچوب قانون از آن استفاده کند و فضاسازی‌ها یا ناشی از جهل و یا بر پایه عناد است.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: المپیک 2020 از الان آغاز شده و اجلاس آن در توکیو برگزار می‌شود و با نظمی آهنین و منطقی کارها پیش می‌رود. ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک هم به صورت منظم با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می‌شود و کمیته ملی المپیک بدون هیچ چالشی با وزارت ورزش و جوانان در مسیر المپیک گام بر می‌دارد.

صالحی‌امیری افزود: از فدراسیون‌ها می‌خواهیم با تمام توان در جهت کسب سهمیه المپیک تلاش کنند. ماه بعد مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی المپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می‌شود و از همه دوستان می‌خواهیم در این مجمع حضور فعال داشته باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید