در گفت و گو با جی پلاس؛

سامان قدوس: فرانسوی ها از عملکرد تیم ملی ایران تعریف می کنند/ از حالا همیشه کنار ملی پوشان هستم

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: در بازی با ونزوئلا اگر ترکیب تیم کامل بود قطعا شانس بیشتری برای برد داشتیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ سامان قدوس در بازی یکشنبه شب تیمش نمره خوبی از مجله فرانس فوتبال دریافت نکرد و یکی از ضعیف ترین بازیکنان تیمش شد. قدوس که آخرین بازی تیم ملی در ایران (مقابل ترینیداد و توباگو) را به دلیل مشکل خدمت سربازی از دست داد فقط سالی سه بار می تواند وارد ایران شود. با این حال مسئولان فدراسیون تلاش زیادی کردند تا بتوانند این مشکل را حل کنند اما در نهایت موفق نشدند.

سامان در فرانسه ماند و از آنجا راهی قطر شد تا تیم ملی را در بازی با ونزوئلا همراهی کند. با سامان قدوس درباره آن بازی و وضعیت خودش گپ زدیم.

** بازی با ونزوئلا چطور بود؟

در کل که بازی خوبی بود اما حیف شد که بازی را نبردیم چون موقعیت های خیلی خوبی داشتیم و می توانستیم حداقل با اختلاف یک یا دو گل ونزوئلا را شکست دهیم. البته در آن بازی ترکیب ما کامل نبود چند بازیکن مصدوم داشتیم که یا همراه تیم نبودند و یا اگر هم بودند نتوانستند بازی کنند. اگر تیم ما کامل تر بود قطعا شانس بیشتری برای برد داشتیم ولی همه بازیکنان تلاش خود را در زمین کردند. در بازی های دوستانه مهم نتیجه نیست مهم این است که بتوانیم محک جدی بخوریم.

و تو در بازی با ترینیداد و توباگو هم غایب بودی!

 فکر کنم مسئولان فدراسیون فوتبال در این باره توضیح دادند. من دوست داشتم بیایم ولی نشد در آن مسابقه همراه تیم باشم اما انشاءالله از این به بعد همیشه در کنار تیم ملی خواهم بود.

** تیم ملی شانس خوبی برای قهرمانی در جام ملت های آسیا 2019 دارد. این را قبول داری؟

 ما تیم خوبی هستیم و قطعا برای قهرمانی در آسیا می جنگیم. خیلی تیم منظم و هماهنگی داریم و همه هدف مشترکی برای موفقیت داریم. انشاءالله بتوانیم این جام را مال خود کنیم چون من از بچه ها پرسیدم و گفتند در دوره های قبلی ما موفق نبوده ایم. مثلا دوره قبلی در استرالیا بودیم و خوب بازی کردیم اما موفق نشدیم. من خودم بازی ها را دیدم. همانطور که می دانید بعضی اتفاقات قابل پیش بینی نیست. ما برای قهرمانی در آسیا به امارات می رویم و امیدواریم اتفاق دیگری رخ ندهد.

** هم تیمی هایت در آمیان، درباره تیم ایران و حضور تو در تیم ملی حرف می زنند؟

بازیکنان آمیان هم از عملکرد تیم ملی ایران تعریف می کنند. خیلی از آنها بازی های ما در جام جهانی را دیدند و می گفتند عملکرد خیلی خوبی داشتید. فرانسوی ها هم از تیم ملی خیلی تعریف می کنند و این نشان می دهد تیم ملی ما پیشرفت خیلی خوبی داشته است.

دیدگاه تان را بنویسید