تا به حال شنیده‌اید من علیه کی‌روش حرفی بزنم؟

برانکو: سرمربی تیم ملی 10 پست علیه من در فیسبوکش منتشر کرده

سرمربی پرسپولیس می‌گوید هوادار تیم‌ملی ایران است و همیشه دوست داشته این تیم موفق باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برانکو و ایوانکوویچ و گفت و گویی بلند درباره فوتبال ایران، پرسپولیس، تیم ملی و البته کارلوس کی روش.

او تمام تلاش خودش را می کند تا بگوید که سر منشا اختلاف ها با کی روش خودش نبوده و همیشه سرمربی تیم ملی علیه او صحبت کرده است. اختلاف برانکو و کی روش کاملا مشهود است. هر بار یکی از این دو نفر نقل قولی می کند با واکنش دیگری روبرو می شود. راستی، کسی یادش می آید که اختلاف ها از کجا آغاز شد؟ زخم آنقدر کهنه شده که شاید دیگر کسی به فکر این نباشد که چه کسی جرقه اختلاف ها را زد اما بدون شک همه یک چیز را می خواهند، اینکه این دو نفر کدورت ها را کنار بگذارند تا دود این اختلاف بیشتر از این به چشم فوتبال نرود. برانکو در بخشی از مصاحبه اش گفته است: « کی‌روش با همه اختلاف نظر دارد. او با چه کسی اختلاف نظر ندارد؟ من با هیچ کس اختلاف نظر ندارم. تا به حال شنیده‌اید من علیه کی‌روش حرفی بزنم؟ نه فقط بعد از جام جهانی بلکه  (کی‌روش) همیشه علیه من صحبت می‌کرد. آن مصاحبه‌ای که البته خاص بود. او (کی‌روش) 10 پست علیه من در فیسبوکش منتشر کرده بود. کی من علیه او صحبت کردم؟ من هیچ وقت با اردوی تیم ملی مخالفت نکردم. تا آنجایی که در خاطرم است او (کی‌روش) بازیکنان پرسپولیس را از اردو اخراج کرد.من یک چیز را می گویم. دولت ایران پول و نان الکساندر لوپز را می‌دهد. فدراسیون فوتبال نان او را می‌دهد بعد او علیه باشگاه‌های ایرانی برابر خارجی‌ها تشویق می‌کند.»

برانکو در واکنش به سوال دیگری که می گویند او سرمربی آینده تیم ملی فوتبال ایران است گفت:« با هیچ کسی هیچ وقت درباره هدایت تیم ملی فوتبال ایران صحبت نکردم. من مربی پرسپولیس هستم و قراردادم را دو سال دیگر تمدید کردم یعنی دلم می‌خواهد در پرسپولیس بمانم. حالا کی‌روش چگونه می‌خواهد کارش را تمام کند، مشکل من نیست.»

درباره اردوی دوبی میان شما و کی‌روش اختلاف نظر وجود داشت،‌ اما آیا شما سعی کردید مخالفت خودتان را از طریق باشگاه به گوش فدراسیون فوتبال برسانید و اجازه ندهید بازیکنانتان به اردو بروند؟برانکو در پاسخ به این سوال هم گفته است:«چرا همیشه باید من کوتاه بیایم؟ از وقتی که اینجا هستم مدام علیه من یا پرسپولیس صحبت می‌شود.اصلا دوست ندارم درگیر این مسائل بشوم. اصلا پایین‌تر از شأن من است که خودم را درگیر این مسائل کنم. فقط بگویند من کی و چه علیه کی‌روش و تیم ملی گفته‌ام؟ همیشه گفته‌ام من، پرسپولیس و بازیکنانم و کادر فنی‌ام حامی تیم ملی هستیم و فرقی هم نمی‌کند که چه کسی سرمربی تیم ملی است. همین! آیا تا به حال جلوی بازیکنان را گرفته‌ام که به تمرینات ریکاوری نروند؟ اصلا در این باره نظری داده‌ام؟ آیا جلوی بازیکنان را گرفته‌ام که در یک اردو شرکت نکنند؟»

اما قرار نیست صلحی اتفاق بیفتد؟برانکو جواب این سوال را این طور می دهد:«این سوال را چرا از او (کی‌روش) نمی‌پرسید؟ آخرین بار کی با کی‌روش مصاحبه کرده‌اید؟ من که این رابطه را خراب نکرده‌ام. واقعا متوجه نمی‌شوم چرا که هیچ وقت من مشکل نمی‌سازم.»

یکی از ایراداتی که به کی روش می گیرند این است که چرا او بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا را از نزدیک تماشا نکرده است.اما خود برانکو چرا بازی های تیم ملی را تماشا نمی کند؟همانطور که شفر معمولا برای دیدن بازی های تیم ملی به ورزشگاه می رود.«من بازی برابر ژاپن را آمدم و در ورزشگاه تماشا کردم.»اما این موضوع برای چند سال قبل است:«البته من الان وقت نداشتم که به ورزشگاه بروم. هر زمانی وقت کنم بازی‌های تیم ملی را تماشا می‌کنم. چرا نباید تماشا کنم؟»

تقریبا یک ماه دیگر جام ملت ها آغاز می شود.برانکو به عنوان یک کارشناس چه نتیجه ای را برای ایران پیش بینی می کند؟او می گوید:«من قبل از هر چیزی هوادار تیم ملی هستم. وقتی بازی را تماشا می‌کنم به عنوان هوادار نگاه می‌کنم و خودم هم دوست دارم مثل یک هوادار نگاه کنم و از بازی فوتبال لذت ببرم. حال چه نتایجی انتظار دارید آن دیگر توافق بین فدراسیون فوتبال و سرمربی است.»

اما بخش مهم و پایانی حرف های برانکو.آنجا که او حرفی می زند تا دل هواداران پرسپولیس قرص شود.«پیشنهادات زیادی دارم. در کار ما آینده هیچ وقت معلوم نیست و همانجور که معمولا می‌گویند چمدان مربیان همیشه آماده است. نمی‌دانیم که سرنوشت ما را به کدام مسیر می‌برد. من چند ماه قبل هم پیشنهادی داشتم که دو برابر مبلغ دریافتی‌ام از پرسپولیس بود. اما پس از مشورت و توافق کادر فنی‌ام تصمیم گرفتیم که بمانیم، البته می‌دانستیم که پرسپولیس موقعیت سختی دارد و شرایط باشگاه آسان نیست، اما دلمان نیامد پرسپولیس و هواداران را در این شرایط تنها بگذاریم و بعدا بگویند ما بزدل بودیم و رفتیم. ما مقابل پیکان بازی کردیم که نگویند بخاطر اینکه یار نداریم ترسیده‌ایم و بخاطر همین ماندیم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید