جی پلاس؛

عراقیِ پرسپولیس با تیم سابقش روبرو می شود؟

بازیکن عراقی تیم فوتبال پرسپولیس که سال های طولانی عضو تیم نیروی هوایی کشورش بود، ممکن است مجبور به تقابل با تیم محبوب سابق خود باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ مجوز حضور تیم‌های عراقی در لیگ قهرمانان آسیا، بعد از مدت‌ها صادر شده و حالا شاهد حضور الزوراء و البته نیروی هوایی در این رقابت‌ها هستیم. الزوراء یک سهمیه قطعی دریافت کرده و نیروی هوایی نیز باید در پلی‌آف شرکت کند و در صورت شکست حریفان به مرحله گروهی راه یابد. قرعه نیروی هوایی هم مشخص است. این تیم باید ابتدا پاختاکور ازبکستان را شکست بدهد و سپس به مصاف النصر از امارات برود. نیروی هوایی در صورت کسب پیروزی مقابل این دو حریف، در گروهی قرار می‌گیرد که پرسپولیس، الاهلی عربستان و السد قطر نیز حضور دارند.

 

نکته جالب اما احتمال رویارویی بشار رسن با نیروی هوایی عراق است. رسن که فوتبال خود را از مدرسه فوتبال عمو بابا در سال 2007 آغاز کرده، حدفاصل سال‌های 2009 تا 2017 عضو نیروی هوایی بوده و همراه این تیم افتخارات متعددی به‌دست آورده است. بشار با سابقه بازی برای تیم‌های نوجوانان و جوانان نیروی هوایی، در 16 سالگی نخستین بازی خود را برای تیم اصلی و بزرگسالان این باشگاه انجام داد. رسن قبل از حضور در پرسپولیس، 85 بار برای نیروی هوایی به میدان رفت و 12 گل به ثمر رساند.

در صورت صعود نیروی هوایی و موفقیت این تیم در پلی‌اف، اتفاق جذابی در لیگ قهرمانان آسیا و گروه D  رخ خواهد داد. آن وقت باید بشار را مقابل تیم سابق خود ببینیم. بازیکنی کم‌حاشیه که در ترکیب پرسپولیس یک بازیکن کلیدی است.

دیدگاه تان را بنویسید