هفته سیزدهم لیگ برتر؛

دیدار بزرگ لیگ برتر برنده نداشت/ قفل دروازه پرسپولیس و تراکتورسازی باز نشد

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته سیزدهم لیگ برتر به تساوی رسیدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۵ امروز (جمعه) در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر با قضاوت محمدرضا اکبریان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان بدون این که توپی از خط دروازه‌ها رد شود، امتیازها تقسیم شد.

 

در این دیدار به دلیل بارش باران، بازی با اشتباهات فردی زیاد بازیکنان همراه بود و به همین دلیل تلاش دو تیم برای گلزنی به نتیجه نرسید.

گزارش لحظات حساس این دیدار به شرح زیر است:

نیمه نخست:

بازی را تراکتورسازی هجومی‌تر آغاز کرد و چند موقعیت نصفه و نیمه توسط بازیکنان این تیم روی دروازه پرسپولیس ایجاد شد.

در دقیقه ۹ شوت منشا از پشت محوطه جریمه اولین موقعیت جدی مسابقه را رقم زد اما این توپ در دو مرحله توسط فروزان دفع شد.

در دقیقه ۲۸ گادوین منشا در داخل محوطه جریمه می‌توانست در موقعیت جدی گلزنی قرار گیرد اما مدافع تراکتورسازی با تکلی به موقع، مانع از گلزنی او شد.

در دقیقه ۳۷، علی‌ علیپور با سانتر منشا در داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۲، حرکات تاکتیکی و تیمی تراکتوری‌ها، دژاگه را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد اما ضربه آرام و زمینی او توسط بیرواند جمع شد.

در دقیقه ۴۴، ضربه ایستگاهی بشار رسن، زیباترین صحنه بازی را رقم زد و درحالی که شوت او به گوشه دروازه می‌رفت، محسن فروزان با شیرجه‌ای تماشایی، توپ را دفع کرد.

نیمه دوم:

در دقیقه ۶۱، سانتر مسعود شجاعی درحالی توسط احسان حاج‌صفی وارد دوازه پرسپولیس شد که کمک داور مسابقه، آفساید اعلام کرده بود.

در دقیقه ۶۶ ، منشا در دهانه دروازه نتوانست سانتر علیپور را گل کند. در ادامه نیز تراکتورسازان موقعیتی را روی دروازه پرسپولیس ترتیب دادند که راه به جایی نبرد.

در دقیقه ۷۳، سانتر نواللهی به درستی روی سر علیپور ننشست و ضربه سر این بازیکن با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۹۰، شوت سیامک نعمتی از راه دور با فاصله اندک از کنار دروازه فروزان به بیرون رفت.

ترکیب تراکتورسازی: محسن‌ فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، احسان‌حاج‌صفی، دانیال اسماعیلی‌فر، علیرضا نقی‌زاده، مهدی‌ مهدی‌پور، مسعود شجاعی، احسان پهلوان و سوگیتا، اشکان دژاگه

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، بشار رسن، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، احمد نورالهی، علی علیپور و گادوین منشا

دیدگاه تان را بنویسید