فینال کوپا لیبرتادورس برگزار نمی‌شود؟

بازیکنان بوکاجونیورز پس از حوادث شنبه شب نمی‌خواهند در دیدار برگشت کوپا لیبرتادورس به میدان بروند و می‌خواهند کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی آن‌ها را پیروز بازی اعلام کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ دیدار برگشت فینال لیبرتادورس بین دو تیم ریورپلاته و بوکاجونیورز دیشب (شنبه) لغو شد. حمله تماشاگران به اتوبوس بوکاجونیورز باعث شد کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبول) چنین تصمیمی بگیرد.

 

قرار است سوپرکلاسیکو امشب در ورزشگاه مونومنتال برگزار شود اما مسوولان بوکا، مانند بازیکنان، کادرفنی و هواداران راضی به برگزاری این دیدار نیستند. آن‌ها می‌خواهند کنمبول این بازی را بررسی کند تا پیروز این دیدار شوند. اگر این اتفاق رخ دهد و ریورپلاته تیم بازنده در دیدار برگشت اعلام شود، بوکا قهرمان می‌شود چون بازی رفت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

آن‌ها می‌توانند از اتفاقاتی که در سال ۲۰۱۵ در بومبونرا رخ داد بهره ببرند. در آن زمان به خاطر اتفاقات رخ داده پلیس از گاز اشک‌آور در زمین استفاده کرد و کنمبول تصمیم گرفت بوکا را حذف کند.

بازیکنان بوکا از اتفاق‌های رخ داده به شدت عصبانی هستند. آن‌ها امیدوارند پس از حمله‌های متعدد به اتوبوس‌شان در مسیر ورزشگاه، فدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی یک تصمیم مناسب بگیرد و از آن‌ها حمایت کند. اگر این اتفاق رخ ندهد امروز در زمین حاضر نخواهند شد.

در درگیری‌های دیشب ۵۶ نفر دستگیر شدند. پلیس برای متوقف کردن هواداران علاوه بر گاز اشک‌آور از گلوله‌های پلاستیکی هم استفاده کرد. شرایط زمانی بدتر شد که باشگاه ریورپلاته اعلام کرد روز یک‌شنبه بلیت فروشی انجام خواهد شد. برخی از مردمی که بیرون از ورزشگاه بودند سعی داشتند بلیت‌ها را بدزدند.

دیدگاه تان را بنویسید