فینال تکواندوی گرندپری ۲۰۱۸؛

صعود عاشورزاده به مرحله یک‌چهارم نهایی/ یعقوبی حذف شد

ابوالفضل یعقوبی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم تکواندو ایران نیز با شکست در دور نخست مسابقات فینال گرندپری از دور رقابت‌ها کنار رفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مرحله فینال مسابقات گرندپری 2018 از صبح امروز (پنجشنبه – یکم آذرماه) با حضور 16 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در مجموعه ورزشی «زاید» فجیره آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

در وزن دوم المپیک (68- کیلوگرم) ابوالفضل یعقوبی در گام نخست به مصاف «یو جن هوآنگ» نفر ششم رنکینگ این وزن از چین تایپه رفت و در حالی که تا ابتدای راند سوم با نتیجه 13 بر 7 از حریف خود پیش بود در پایان با نتیجه 20 بر 14 مغلوب شد تا او نیز پس از آرمین هادی‌پور از دور مسابقات کنار برود.

پیش از این آرمین هادی‌پور در وزن نخست المپیک با شکست 19 بر 7 مقابل «جون جانگ»  از کره‌جنوبی از دور مسابقات کنار رفته بود.

در همین وزن فرزان عاشورزاده دیگر نماینده کشورمان در دور نخست با نتیجه 8 بر 5 مقابل «صفوان خلیل» از استرالیا پیروز شد تا در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف « ویتو دل آکوئیلا» از ایتالیا برود.

تیم ایران با ترکیب آرمین هادی‌پور و فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور یافته است و فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی ملی‌پوشان کشورمان را هدایت خواهند کرد.

گفتنی است، این رقابت ها G8 می‌باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28/80 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید