جی پلاس؛

بشار رسن مصدوم شد اما به بازی با تراکتورسازی می رسد

تیم ملی عراق که هم‌گروه ایران در جام ملت‌های آسیا است، در یک بازی تدارکاتی به مصاف بولیوی رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ این بازی در ورزشگاه شیخ‌خلیفه العین در امارات برگزار شد و دو تیم در پایان، به نتیجه مساوی رضایت دادند. همام طارق و بشار رسن، هافبک‌های استقلال و پرسپولیس در ترکیب ثابت عراق حضور داشتند و با نظر سرکو کاتانچ از ابتدا بازی کردند. همام طارق 90 دقیقه در ترکیب حضور داشت اما بشار رسن بین دو نیمه جای خود را به امجد عطوان داد.

 

درباره بشار رسن، خبر نگران‌کننده‌ای به دست پرسپولیس رسیده؛ اینکه او از ناحیه کتف آسیب دیده و شاید نتواند مقابل تراکتورسازی بازی کند؛ اما مدیر برنامه هایش، به خبرنگار جی پلاس گفت که او با وجود مراعات آسیب دیدگی اش اما این آمادگی را خواهد داشت و می‌تواند با صلاحدید برانکو برای پرسپولیس بازی کند.

گویا آسیب‌دیدگی رسن، مربوط به یک برخورد قدیمی در نخستین حضور این هافبک عراقی در شهرآورد تهران است. جایی که او با امید ابراهیمی برخورد کرد، از ناحیه کتف آسیب دید و بین دو نیمه زمین را ترک کرد. از آن زمان به بعد، کتف رسن با کوچکترین برخورد درد می‌گیرد و او مقابل بولیوی هم چنین وضعیتی را تجربه کرد. بشار به دلیل اینکه آسیب‌دیدگی‌اش جدی نشود، با نظر کاتانچ زمین را ترک کرد و اکنون پرسپولیس امیدوار است بتواند در بازی حساس یکشنبه مقابل تراکتورسازی از او استفاده کند.

دیدگاه تان را بنویسید