ضیایی در فدراسیون والیبال ماندنی شد؟

رسانه وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی مدعی ماندن احمد ضیایی در سمت ریاست فدراسیون والیبال شده اما هنوز هیچ خبر رسمی از حکم قطعی دیوان عدالت اداری، منتشر نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پس از اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان فدراسیون والیبال همچون فدراسیون فوتبال برای اجرای این قانون با حواشی زیادی روبه‌رو بود. 

احمد ضیایی رئیس بازنشسته فدراسیون والیبال، دی ماه سال گذشته ریاست فدراسیون والیبال را برعهده گرفت. پس از اجرای این قانون در شهریور، ضیایی از جمله رؤسایی بود که با این قانون به شدت مخالف بود و در مصاحبه‌های خود بارها تأکید می‌کرد این قانون عطف به ماسبق است و به رؤسایی که در گذشته روی کار آمده‌اند مربوط نمی‌شود. ضیایی تا روز اجرای نهایی این (قانون ۲۴ آبان) از سمت خود استعفا نکرد و پس از آن برای ابقای حضورش در فدراسیون والیبال به دیوان عدلت اداری شکایت کرد. 

اکنون خبرگزاری وابسته به دانشگاه آزاد مدعی پذیرفته شدن شکایت این رئیس فدراسیون در دیوان عدالت اداری کشور شده است. این رسانه ادامه داده که ضیایی با ۲۸ سال فعالیت بازنشستگی زودتر از موعد گرفته است و با توجه به اینکه سابقه ایثارگری دارد تا ۳۵ سال می‌تواند فعالیت کند.

به گزارش جی پلاس؛ در همین زمینه اما اخبار متناقضی وجود دارد و برخی خبرها هم گویای راه به جایی نبردن شکایت ضیایی و فرجی رئیس فدراسیون کاراته به دیوان جهت استفاده از امتیاز سابقه ایثارگری، نیز هست.

پیش از گفته می شد دیوان عدالت اداری حکم قطعی خود را در این باره امروز (چهارشنبه) اعلام خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید