واکنش کارگردان" دستپخت" به توهین داور به یک شرکت کننده

مجری و کارگردان «دستپخت» درباره اتفاق رخ داده در این برنامه با عذرخواهی از مردم بیان کرد که تلاش می کنند تا دیگر احساسات مردم جریحه دار نشود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیدوحید حسینی مجری و کارگردان برنامه «دستپخت» درباره توهین داور این برنامه به یکی از شرکت کننده ها بیان کرد: ما طبق یک ویدیویی که از شب گذشته ۲۹ آبان در شبکه های اجتماعی دیده شد و در برنامه امروز چهارشنبه ۳۰ آبان ساعت ۱۹:۳۰ هم پخش می شود از مردم عذرخواهی کرده و می کنیم.

وی با اشاره به روند برنامه و تفکیک بین جدیت در برنامه و ادبیات داوران تصریح کرد: برنامه ما همیشه با جدیت همراه بوده است البته نه اینکه داور از چنین لحنی استفاده کند و فقط در یکی از قسمت‌ها اتفاقی افتاد که قطعا ما این شهامت را داریم از مردم عذرخواهی کنیم.

این مجری و کارگردان درباره ادامه برنامه توضیح داد: من نمی گویم لحن داور درست است و قطعا ادبیاتی که به کار رفت، درست نبود اما هدف آموزش شرکت‌کننده است، با این حال من باز هم تاکید می کنم که حتما روی لحن داور تجدیدنظر می کنیم.

حسینی اظهار کرد: خود من در آن برنامه گفتم اگر کسی دستور غذایی را نمی داند درخواست دهد تا ۱۰۰ امتیاز از او کم شود و بعد از روی دستور غذایی کار کند تا اینگونه نباشد که وقتی کاری را بلد نیستند انجام دهند اما از میان همه برنامه یک ساعته فقط یک جمله کوتاه آن در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده که موجب ناراحتی مردم شد. حرف ما این است که همه چیز اصولی پیش رود و با این حال من هم اصلا نمی گویم آن جمله درست است و خودمان هم حرف گفته شده توسط داور را نهی می کنیم.

وی اضافه کرد: ما معتقدیم کلمه ای که گفته شد جمله درستی نبود و از عبارت سخیفی استفاده شد.

کارگردان «دستپخت» در پایان گفت: ما حتما روند جدیت مسابقه را تغییر نمی دهیم ولی حتما از این پس با ادبیات قابل قبول تر و ادبیات درستی کارمان را ادامه می دهیم که احساسات مردم جریحه دار نشود.

 

دیدگاه تان را بنویسید