در گفت و گو با جی پلاس؛

واکنش شجاع خلیل زاده به رای کمیته انضباطی و انتقادهایی که می گویند "او خشن است"

مدافع پرسپولیس با اعتراض به رای کمیته انضباطی مبنی بر جریمه سه میلیونی به خاطر اتفاقات بازی با سایپا می‌گوید چاره ای جز احترام به قانون ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ شجاع خلیل زاده بعد از صدور آرای بازی تیمش مقابل سایپا، با جریمه 3 میلیون تومانی و توبیخ و درج در پرونده مواجه شد. این رای با توجه به اتفاقات نه چندان خوب و فوتبالی در ورزشگاه تختی با انتقادات زیادی از سوی هواداران به خصوص استقلالی‌ها مواجه شد. 

با این وجود مدافع پرسپولیس که مقابل پیکان هم چندین برخورد فوتبالی خطرناک با بازیکن این تیم داشت، می‌گوید کمیته انضباطی رای درستی را درباره او صادر نکرده و نسبت به این رای ناراضی است. خلیل زاده در طول بازی بدون توجه به رای صادر شده، توانست به دفعات شاگردان مجید جلالی را متوقف کند و با محمد قاضی، مهاجم خطرناک حریف هم در چالش و کش و مکش بود.

شجاع خلیل زاده گفت و گو با جی پلاس؛ با اعتراض به رای صادر شده، اظهار کرد: مگر من در آن بازی مقصر بودم که باید توبیخ شوم؟ این رای را منصفانه نمی‌دانم اما چه کاری از دستم بر می‌آید؟ مسبب همه اتفاقات بازی سایپایی‌ها بودند و ما فقط با آن‌ها مدارا کردیم.

او در عین حال مدعی شد: اگر کسی هم فحش داد، بازیکنان سایپا بودند و آن ها همه چیز را شروع کردند؟ باید می ایستادم و به ناسزاگویی بازیکن این نگاه می‌کردم؟ حق من این رای نبود ولی مجبورم به قانون احترام بگذارم. 

این مدافع درباره برگزاری بازی تیمش در شرایط که به زعم پرسپولیسی‌ها در شرایط مسابقه نبودند، به جی پلاس گفت: همه بازیکنان بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا که فشار بسیار زیاد و سنگینی را به تیم وارد کرده بود، به استراحت و مرخصی رفتند. بلافاصله اطلاع دادند که تیم باید مقابل پیکان بازی کند و ما هم به سرعت خودمان را به تمرینات رساندیم اما فقط یک جلسه تمرین کردیم. 

خلیل‌زاده سه امتیاز بازی با پیکان را شیرین و دلچسب عنوان کرد و افزود: شرایط برای ما خیلی سخت بود. در نیمه نخست توان بازی نداشتیم. از طرفی پیکان هم تیم بسیار آماده و چالاکی بود. با این وجود در نیمه دوم دست از کار نکشیدیم و با جدیت بیشتری بازی کردیم و خدا را شکر به برد رسیدیم. این سه امتیاز در ادامه فصل خیلی به ما کمک خواهد کرد. برای قهرمانی به آن نیاز داشتیم. 

مدافع پرسپولیس درباره جای خالی ملی ‌پوشان در ترکیب پرسپولیس، خاطرنشان کرد: نیمکت تیم ما مقابل پیکان خالی بود. در شرایط بسیار سختی به سر می‌‌بریم ولی بازیکنان انگیزه زیادی دارند.  باید با این شرایط تا نیم فصل ادامه دهیم تا تیم تقویت شود.

وی با توضیح درباره سبک فوتبالش و انتقادهایی نسبت به خشن بودن عملکرد او مطرح می شود، به جی پلاس گفت: من مدافعی هستم که تا آخرین نفس برای تیم کار می‌کنم. نوع فوتبالم طوری است که خیلی‌ها فکر می‌کنند قصد دارم بازیکنی را بزنم اما اینطور نیست. کاملا به نوع فوتبال جوانمردانه اعتقاد دارم. چالش بین مدافع و مهاجم یک امر طبیعی است.

دیدگاه تان را بنویسید