در گفت و گو با جی پلاس؛

اشکان دژاگه : خیلی تنها هستیم ! / وقت حمایت از تیم ملی همین الان است

اشکان دژاگه درباره وضعیت تیم ملی در آستانه دیدار با ونزوئلا و حضور در جام ملت های آسیا حرف های جالبی زد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، اشکان دژاگه یکی از بازیکنان با تجربه و کلیدی تیم‌ملی است. او اخیرا در تراکتورسازی آسیب دید ولی با این حال از سوی کارلوس کی روش به اردو فراخوانده شد چون می توانست آماده بازی برای تیم‌ملی شود. اشکان در دیدار ترینیداد یک نیمه برای تیم‌ملی بازی کرد و حالا برای دیدار ونزوئلا هم کاملا آماده است.

دژاگه درباره دیدار تیم ملی با ونزوئلا گفت: «برای دیدار با ونزوئلا کاملا آماده هستم و اگر شانس بازی به دست بیاورم تلاش می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. این بازی تدارکاتی برای تیم ملی مفید است. چند ماه قبل هم با ونزوئلا بازی کردیم. خیلی تیم خوبی بودند و الان فکر می کنم حتی قوی تر شده اند. امیدوار بودیم در آزادی میزبان این تیم باشیم ولی چون به ایران نیامدند در قطر با آنها بازی می کنیم.» 

اشکان درباره آخرین شرایط تیم ملی هم توضیح می دهد: «خدا را شکر جو داخل تیم خیلی خوب است. هر روز تمرینات خوبی داریم. بچه ها خیلی با هم راحت هستند. یکدل و متحد هستیم. انشالله تا جام ملت ها آماده تر هم می شویم.»

دژاگه هم مثل دیگر بازیکنان توقع دارد از تیم ملی حمایت شود. او در این باره می گوید: «تیم ملی به زودی قرار است در جام ملت ها حاضر شود. می خواهیم انشالله در این مسابقات قهرمان شویم. توقع ما این است که به تیم ملی توجه کنند. نیاز به حمایت داریم. الان خیلی تک و تنها هستیم. وقت حمایت همین حالاست.» 

 

دیدگاه تان را بنویسید