در گفت و گو با جی پلاس؛

مسعود شجاعی: فوتبال ما فقط شده قرمز و آبی/ با جام از تیم‌ملی بروم؟ نمی‌دانم

کاپیتان تیم ملی فوتبال گفت: تیم ملی بعد از چند سال شایسته قهرمانی در آسیا است. در این شرایط از همه توقع حمایت داریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، مسعود شجاعی کاپیتان محبوب تیم ملی است. بازیکنان به او علاقه بسیار زیادی دارند. او همواره به همبازیانش احترام زیادی می گذارد. به همین خاطر بیش از اینکه یک کاپیتان باشد، برای بازیکنان یک دوست و رفیق است. مسعود اخیرا درباره مسایل و مشکلات تیم ملی حرف زد و از این گفت سودی که تیم ملی به دست آورده، کجاست؟ شجاعی هم مثل کی روش و بازیکنان دیگر گلایه دارد که باید به تیم ملی اهمیت بیشتری داده شود.

وقتی از مسعود درباره فضای موجود در فوتبال ایران سوال می کنیم، می گوید: «حرف ما خیلی مشخص است. چرا به تیم ملی توجه نمی شود؟ الان فوتبال ما فقط شده قرمز و آبی، در حالی که تیم ملی باید در اولویت اول همه چیز باشد. یک نفر نیامد به اینجا (محل تمرین) تا از ما سوال کند وضعیت چطور است؟ واقعا توجه کردن به تیم ملی سخت نیست، در حالی که ما قرار است برویم و در جام ملت ها بازی کنیم. واقعا جای تیم ملی کجاست؟»

شجاعی حرف های زیادی در دل دارد و از این می گوید که زمان حمایت از تیم ملی رسیده است. او می گوید: «در این شرایط از همه توقع حمایت داریم. رسانه ها هم حمایت کنند. تیم خوبی داریم. این تیم واقعا بعد از چند سال شایسته قهرمانی در آسیا. باید همگی کمک کنیم تا انشالله تیم ملی قهرمان آسیا شود.» 

سوال آخر از مسعود درباره جام ملت هاست و اینکه شاید ایستگاه آخر فوتبالش باشد. وقتی از او می پرسیم می گوید: «با یک جام از تیم ملی بروم؟ واقعا نمی دانم. امیدوارم هر چه خیر باشد پیش بیاید. ما همه تلاش مان این است که انشالله بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید