عالیشاه: با ۲ روز تمرین مقابل تیم‌های لیگ ۲ هم نمی‌توان عملکرد خوبی داشت چه برسد به پیکان

عالیشاه، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای دیدار مقابل پیکان تنها ۲ روز تمرین کردیم و قطعاً با این شرایط مقابل تیم‌های لیگ ۲ یا ۳ نیز نمی‌توان عملکرد خوبی داشت.

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش جی پلاس، امید عالیشاه پس از برتری پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: ما در نیمه اول بازی خوبی مقابل پیکان انجام ندادیم و با توجه به کمبود نفرات و تعطیلی تمرینات این مسئله نیز طبیعی بود. اما خدا را شکر در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم و به برتری دست پیدا کنیم. اگر خدایی نکرده در این دیدار پیروز نمی‌شدیم شرایط کار برای ما سخت می‌شد.

وی تصریح کرد: ما بعد از سفرهای بسیاری که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشتیم یک هفته تمرینات خود را تعطیل کرده بودیم و از کمبود بازیکن نیز رنج می‌بردیم. برای دیدار با پیکان تنها 2 روز تمرین کردیم و قطعاً با 2 روز تمرین در مقابل تیم‌های لیگ 2 یا 3 هم نمی‌شود بازی خوب انجام داد، چه برسد به پیکان که یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص گلایه‌های برانکو ایوانکوویچ برای برگزاری دیدار این تیم در روز فیفا دی عنوان کرد: طبیعی است که برانکو نسبت به این مسئله گله‌مند باشد. ما واقعا برای این بازی با کمبود بازیکن روبرو بودیم و 3، 4 بازیکن خود را نیز نداشتیم. اما خدا را شکر هرچه بود به خیر گذشت و ما به سه امتیاز شیرین دست پیدا کردیم.

عالیشاه در خصوص برخورد آرنج بازیکن حریف با دهان او عنوان کرد: متاسفانه پشت سر هم در حال بد شانسی هستم، در ابتدای بازی ضربه بازیکن حریف به مچ پایم برخورد کرد و در ادامه نیز آرنج بازیکن دیگر پیکان به دهانم برخورد کرد و باعث خونریزی شد. همین موضوع باعث شد دوبار در طول دیدار از زمین بیرون بیایم اما همانطور که گفتم خدا را شکر همه چیز به خیر گذشت و ما در این دیدار پیروز شدیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید