با درایت برانکو و با نیمکت خالی برنده شدیم

گرشاسبی: بازیکنان ما از سفر به درون زمین آمدند!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:دیدید که با نیمکت خالی و با تدبیر برانکو همچنین با وجودی که سرمربی ما به مرخصی رفته بود بازی را بردیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمیدرضا گرشاسبی بعد از برد پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت:به هر شکل بعد از آن مسابقات سنگین آسیایی به تصمیم سازمان لیگ احترام گذاشتیم و با توجه به اینکه سازمان لیگ مصر بود که بازی برگزار شود ما هم به قانون احترام گذاشتیم.

وی افزود: بعضی از بازیکنان تیم ما از سفر به تهران آمدند و حتی یک جلسه هم با تیم تمرین نکردند و به زمین آمدند.دیدید که با نیمکت خالی و با تدبیر برانکو همچنین با وجودی که سرمربی ما به مرخصی رفته بود بازی را بردیم.می‌دانید که برانکو در مرخصی بود و ما با او تماس گرفتیم که فوری برگردد و با وجود اینکه خیلی ناراحت بود ولی به قانون احترام گذاشت و خوشحالم که که در نهایت بازی را بردیم.

گرشاسبی در خصوص ادعای خبرنگار عربستانی و عضو سابق AFC مبنی بر اینکه بیرانوند به خاطر محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات نتواسنت در بین ۳ گزینه کسب بازیکن سال اسیا لقب بگیرد گفت:این مسائل نیست ولی حق بیرانوند است که بهترین بازیکن آسیا انتخاب شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید