در گفت و گو با جی پلاس؛

با وجود اخبار نگران کننده؛ سعید عزت اللهی: به جام ملت ها می رسم!

مصدومیت هافبک کلیدی کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال، به یکی از نگرانی های بزرگ ایران برای حضور در جام ملت های 2019 آسیا تبدیل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ سعید عزت‎اللهی در اردوی ماه گذشته تیم ملی در تهران روز قبل از بازی با بولیوی آسیب دید تا به این ترتیب بدشانسی بزرگی گریبان‌گیر ستاره جدید ردینگ در چمپیونشیب انگلیس شود. هافبک جوان ایران که به مهره‌ای کلیدی در ترکیب شاهزاده‌های ردینگ تبدیل شده بود از یک ماه قبل روند درمانی خود را آغاز کرد اما تلاش پزشکان برای رساندن فوری او به بهبودی، نتیجه نداد.

 

بنا به اعلام رسانه‌های جزیره بدشانسی‌های ستاره ایرانی و باشگاه ردینگ تمام‎ نشده، چون این بازیکن با وضعیتی که دارد بعید است بتواند در بازی‌های باقیمانده این تیم تا پایان سال 2018 به میدان برود. از همین رو سرمربی ردینگ خودش را برای خارج کردن طولانی مدت عزت‌اللهی از برنامه‌های تاکتیکی آماده کرده است.

با این اخبار حالا نگرانی بزرگ‌تر به اردوی تیم ملی برمی‌گردد، چون ایران باید در روزهای آغازین سال 2019 وارد جام ملت‌های آسیا شود و مشخص نیست سعید عزت‌اللهی تا آن زمان می‎تواند خودش را به آمادگی لازم به عنوان یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان کارلوس کی‌روش برساند یا نه؟

عزت‌اللهی در گفت و گویی کوتاه در این باره به خبرنگار جی‌پلاس گفت: «روند درمان من به خوبی طی می‌شود و مصمم هستم که خیلی زود به ترکیب ردینگ و البته تیم ملی ایران برگردم. به امید خدا زودتر از پایان سال 2018 به فوتبال برمی‌گردم و مشکلی از بابت حضور در جام ملت‌ها هم ندارم.»

دیدگاه تان را بنویسید