قهر کی‌روش ادامه دارد/ بی احترامی سرمربی تیم ملی به مردم و رسانه‌ها

کارلوس کی‌روش همچنان به قهر خود با مردم و رسانه‌ها ادامه می‌دهد و این در شرایطی است که فدراسیون فوتبال هم واکنشی به این موضوع نشان نمی‌دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال ایران و ترینیداد و توباگو، سرمربی حریف ایران در نشست خبری حاضر شد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد، اما کارلوس کی‌روش همانند قبل از بازی، در نشست خبری حضور پیدا نکرد.

کی‌روش و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بنا به دلایلی که از سوی فدراسیون فوتبال یا مسئولان تیم ملی اعلام نشده تصمیم به سکوت گرفته‌اند اما اینکه سرمربی میهمان در نشست خبری قبل و بعد از بازی حضور داشته باشد و کی‌روش در هیچ‌کدام از این دو نشست خبری به عنوان مربی تیم میزبان حاضر نشود از جمله اتفاقات عجبیی است که فقط نمونه آن را می‌توان در فدراسیون فوتبال و تیم ملی ایران یافت.

مشخص نیست چرا فدراسیون فوتبال و مسئولان تیم ملی در این باره شفاف‌سازی انجام نمی‌دهند. همچنین مشخص نیست این بی‌احترامی به رسانه و مردم تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. قطعا کسب اطلاع از وضعیت تیم ملی حداقل حق هواداران و مردم است اما قهر کی‌روش و بی‌احترامی او و تیمش همچنان ادامه دارد و فدراسیون هم نظاره‌گر این ماجراست بی‌‌آنکه واکنشی داشته باشد.

این دیدار دوستانه، با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید