چند بازیکن خوب در نیم فصل می گیریم

مهاجری: خدا را شکر می‌کنیم که مصدوم ندادیم

محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: خدا را شکر می‌کنیم که مصدوم ندادیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر سایپا که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، گفت:  خدا را شاکرم روی زمین ورزشگاه پاس قوامین که شرایط بازی نداشت مصدوم ندادیم. آخرین بازی که برای خسته نباشد به داور به زمین رفتم  دیدم زمین چقدر افتضاح است.

وی افزود: به نظر من سازمان لیگ نباید در چنین زمین‌هایی اجازه برگزاری بازی بدهد چرا که باید به فکر سلامتی بازیکنان هم بود. ما الان باید خدا را شکر کنیم که در این زمین مصدوم ندادیم. در هر صورت بازی خوب و جانداری بود و تعدادی از بازیکنان ما جوان هستند که در آینده قطعا بهتر خواهند شد.

سرمربی ماشین‌سازی با تاکید بر اینکه تیمش در این بازی چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داد، عنوان کرد: فقط در دقایق پایانی بود که سایپا به شدت ما را تحت فشار قرار داد و شاید خوش شانس بودیم که در 5 دقیقه آخر گل نخوردیم. متاسفانه ما در بازی‌های اخیرمان موقعیت گل زیاد از دست داده‌ایم و شاید به خاطر این است که از برخی از بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی استفاده می‌کنیم. با توجه به کمبود مهره چاره‌ای جز این کار نداریم و در این شرایط نتیجه تساوی با تیم خوب سایپا در ورزشگاه خانگی این تیم نتیجه بسیار خوبی می‌تواند باشد.

وی در واکنش به این موضوع که تیمش بعد از آمدن او به غیر از باخت در جام حذفی در لیگ نتایج نسبتان خوبی گرفته است، تصریح کرد: حذف از جام حذفی که هنوز داغش در دل ماست. سعی ما این بوده که تیم روند خوبی را در پیش بگیرد. با صحبت‌هایی که با مسئولان باشگاه داشتم انشالله بتوانیم چند بازیکن خوب در نیم فصل جذب کنیم. شرایط ما طوری است که در 4 ، 5 بازی اخیرمان تقریبا 90 درصد ترکیب‌مان یکی بوده و این نشان می‌دهد که با کمبود بازیکن مواجه هستیم و بدن بازیکنان هم تحلیل رفته است. با این حال نتایج خوبی کسب کردیم و بازیکنان هم همه توان خود را در زمین گذاشته‌اند.

مهاجری در پایان در واکنش به این سوال که چرا از نتیجه تساوی تیمش راضی است در حالی که او باید تیمش را برای برد به میدان بفرستد، گفت: من در صحبت‌هایم گفتم که ما در این بازی چند فرصت خوب گلزنی داشتیم و بازی تقریبا پایاپای بود. فقط در دقایق پایانی بود که تحت فشار قرار گرفتیم. شما در نظر بگیرید که ما در تهران مقابل تیم خوب سایپا با کادرفنی خوبش بازی کردیم و تساوی نمی‌تواند نتیجه بدی باشد. به نظر من ما باید در بازی‌های خانگی بیشتر روی برد تمرکز کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید