گزارش جی پلاس؛

امتناع عجیب دوقلوهای استقلال از حضور در تیم ملی!

برخلاف خبرهای منتشر شده، دو بازیکن جوان استقلال امروز در اردوی تیم ملی حاضر نشدند و به صورت تلفنی اعلام کردند که مریض و ناخوش احوال هستند و نمی توانند بیایند!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ مهدی قائدی و الله‌یار صیادمنش دو بازیکن استقلالی تیم ملی امید هستند که باوجود دعوت به این تیم از سوی زلاتکو کرانچار - سرمربی تیم‌ملی امید، روز دوشنبه که روز ابتدایی اردوی امیدها بود، خودشان را به کادرفنی این تیم معرفی نکردند!

این اتفاق در حالی رخ داد که مسئول اجرایی تیم ملی امید به رسانه‌ها گفته این دو بازیکن صبح امروز خودشان را به تیم‌ملی امید معرفی کرده و با اجازه کادرفنی تیم ملی در تمرین حاضر نشدند اما واقعیت چیز دیگری است و این دو بازیکن نه در اردوی استقلال و نه در اردوی تیم ملی حاضر نشده اند!

بهزاد آزاد، مسئول اجرایی تیم ملی امروز در تمرین تیم ملی درباره غیبت صیامنش و قائدی، دو بازیکن جوان استقلال گفت که آن‌ها بعد از غیبت در روز نخست اردو، به طور تلفنی اعلام کردند که سرما خورده‌اند و نمی‌توانند در تمرین تیم ملی حاضر شوند.

دو بازیکن استقلال در حالی با بهانه کاملا بچگانه از حضور در اردوی تیم ملی امتناع کرده اند که اگر در تیم باشگاهی خود و یا در تیم دیگری این بهانه را می‌آوردند، مطمئنا با جریمه جدی تنبیه می‌شدند. عجیب تر از این موضوع توجیه مسئولان تیم امید درباره غیبت این دو بازیکن است که برخلاف واقعیت‌های موجود به رسانه ها اعلام می کنند قائدی و صیادمنش با کسب اجازه در نخستین روز تمرین حضور نیافته اند.

باید دید زلاتکو کرانچار چه رفتاری با دو بازیکن جوان و کم تجربه استقلال خواهد داشت؛ دو بازیکنی که این روزها بیشتر از گذشته در کنار هم قرار دارند و شاید نیاز باشد یک بازیکن یا مربی باتجربه و یا پیشکسوت آن ها را کنترل کند تا با این قبیل رفتارها به آینده خود لطمه نزنند.

دیدگاه تان را بنویسید