کمال کامیابی نیا: سال آینده با برانکو به قهرمانی آسیا می رسیم

پس از اتمام دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و کاشیما آنتلرز که با تساوی بدون گل و البته قهرمانی حریف ژاپنی به اتمام رسید، کمال کامیابی نیا حسابی ناراحت و غمگین به نظر می رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، به همین بهانه به سراغ او رفتیم تا با کمال گفت و گویی داشته باشیم. این بازیکن که در پست هافبک میانی توپ می‌زند،گفت: «در ابتدا می‌خواهم بار دیگر از هواداران مان عذرخواهی کنم. متاسفم بابت اینکه نتوانستیم از بازی در ورزشگاه خود دفاع کرده و یک نتیجه فوق‌العاده را رقم بزنیم. رقیب مان واقعا تیم بزرگ و قدرتمند بود. آنها بازیکنان بسیار خوبی داشتند و انسجام تیمی شان اجازه نداد که ما به خواسته های مان برسیم. البته اگر شرایط مان با آنها برابر بود، بدون شک شکست سختی برای شان رقم می زدیم اما هر چه تلاش کردیم، زورمان به حریف نرسید.»

کمال سپس صحبت‌هایش را به این شکل ادامه داد: «در دقایق ابتدایی بازی و نیمه نخست با انگیزه‌های خاصی وارد زمین شدیم. صدای تشویق هواداران را احساس می‌کردیم و می دانستیم توانایی آن را داریم که خیلی زود دروازه حریف مان را باز کنیم اما این طور نشد چون به اندازه جنگ در فینال لیگ قهرمانان آسیا، بازیکن نداشتیم. خودتان می‌دانید که ما از ابتدای فصل تاکنون با نهایتاً ۱۲ بازیکن به فینال رسیدیم و این موضوع نشان می دهد کار بزرگی را رقم زدیم. در واقع می توانم بگویم شاهکار کردیم. خدا را شکر مردم ما فهمیده هستند و می دانند رسیدن به فینال در سطح آسیا چقدر دشوار است اما ما به این خواسته رسیدیم. اگر بازیکنان مان به همین سادگی مصدوم و محروم نمی شدند، قطعا قهرمانی هم به دست می آوردیم.»

بازیکن شماره 11 پرسپولیس که مهره محبوب برانکو به شمار می رود، افزود: «جوی که هواداران پرسپولیس برای کاشیما درست کردند، بی نظیر بود. ما در زمین، کاملا حس می کردیم که چه اتفاقی روی سکوها رقم می خورد اما چون مشکلات دیگری از جمله استرس را تحمل می  کردیم، زورمان هم به حریف نمی رسید، نشد که از این جو در راستای گلزنی و تغییر روند بازی استفاده کنیم. بابت همین مساله نیز همه مان ناراحت هستیم اما باید خدا را شاکر باشیم که هواداران زیادی در هنگام ترک استادیوم، شاد و خوشحال بودند. این مهم ترین دستاورد ما بود. ما در زمین هر چه در توان داشتیم، گذاشتیم اما واقعا زورمان به این حریف نرسید.»

کامیابی  نیا در نهایت گفت: «خوشبختانه برانکو ایوانکویچ باز هم در کنار ما می ماند و می خواهیم با او به فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا پای بگذاریم. قطعا حضور برانکو می تواند انگیزه های مان در فصل آینده را افزایش بدهد به خصوص که بازیکنان جدیدی به جمع مان اضافه خواهند شد و در کنار هم، برای جبران نتیجه به دست آمده می جنگیم. پرسپولیس قهرمانی در آسیا را در کارنامه اش کم دارد و باید خیلی زود این اتفاق مهم و بزرگ را رقم بزنیم. حیف شد، می خواستیم همین امسال چنین کاری را انجام بدهیم ولی حالا باید منتظر رقم خوردن چنین اتفاقی در سال های بعد باشیم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید