مراسم گالای فوتبال ساحلی با حضور پررنگ ایرانی‌ها+ تصاویر

مراسم گالای فوتبال ساحلی در کشور امارات برگزار شد که با وجود دریافت یک جایزه از سوی بازیکنان ایران، اما حضور ایرانی‌ها در این مراسم پررنگ بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مراسم گالای فوتبال ساحلی جهان پس از برگزاری مسابقات جام بین قاره‌ای و قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در کشور امارات برگزار شد. در این مراسم، محمد مرادی، بازیکن جوان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به عنوان پدیده سال انتخاب شد و جایزه‌اش را دریافت کرد. با وجود دریافت جایزه بهترین بازیکن و بهترین دروازه‌بان جهان که سال گذشته به محمد احمدزاده و پیمان حسینی رسیده بود، امسال با توجه به حضور کمرنگ تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مسابقات بین‌المللی، فوتبال ساحلی ایران در بخش‌های مختلف نماینده‌ای نداشت.

تنها محمد مرادی بود که به عنوان یک ایرانی در مراسم گالای فوتبال ساحلی جایزه دریافت کرد، اما ایرانی‌ها در این مراسم حضور پررنگی داشتند. پریا شهریاری، رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی کشورمان که از اعضای مورد اعتماد سازمان فوتبال ساحلی جهان است، در این مراسم جایزه بهترین بازیکن خانم سال را به فدوروا از روسیه داد. همچنین پیمان حسینی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ساحلی دنیا و بهترین دروازه‌بان سال گذشته جایزه بهترین گل سال را به ادو از اسپانیا اهدا کرد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه تان را بنویسید