بشاررسن: فرصت های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم

هافبک عراقی پرسپولیس از باخت در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت:در فوتبال برخی از اوقات همه چیز بر وفق مراد شما می شود و برخی از اوقات بر میل شما نمی شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابر کاشیما آنتلرز به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد تا در مجموع با نتیجه 2 بر صفر شکست بخورد و تیم ژاپنی قهرمان آسیا شود.

بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس پس از این در مصاحبه با سایت AFC گفت: در فوتبال برخی از اوقات همه چیز بر وفق مراد شما می شود و برخی از اوقات بر میل شما نمی شود. در بازی رفت در ژاپن در نیمه دوم دچار اشتباهاتی شدیم که باعث شد تا 2 گل دریافت کنیم. ما فرصت های زیادی داشتیم ولی استفاده نکردیم.

وی افزود: رسیدن به فینال خودش یک دست آورد بزرگ برای ما بود. می خواهم به کاشیما تبریگ بگویم ولی به نظرم این تیم به اندازه السد و الدحیل خوب نبود. آنها در بازی رفت از اشتباهاتمان استفاده کردند و 2 گل زدند که این کار ما را در بازگشت به بازی در خانه سخت کرد. بار دیگر به کاشیما و هوادارانش تبریک می گویم و من از اینکه نتوانستیم هواداران را خوشحال کنیم ناراحت هستم.

 

دیدگاه تان را بنویسید