معرفی نامزدهای ورزشکار برتر ماه اکتبر پارالمپیک

فهرست نامزدها برای کسب عنوان ورزشکار ماه اکتبر که بر مبنای نتایج مسابقات جهانی در رشته‌های مختلف و بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا است، اعلام شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، از سوی کمیته بین‌المللی پارالمپیک فهرست نامزدها برای کسب عنوان ورزشکار برتر ماه اکتبر که در مسابقات جهانی و بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در رشته‌های مختلف موفق به کسب مدال شدند، اعلام شد و در بین این فهرست با وجود درخشش نمایندگان ایران در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا، هیچ گزینه‌ای مطرح نشده است.

به این ترتیب، انخبایار از مغولستان (پاورلیفتینگ)، امیلووا فوتیماخون از ازبکستان (شنا)، تیم گلبال بانوان ژاپن، دنیل رومانچوک از آمریکا (دوومیدانی) و کیم هیئون اوک از کره جنوبی (تنیس روی میز) نامزدهای این جایزه هستند که به ورزشکار ماه الینز (یکی از اسپانسرهای اصلی کمیته بین المللی پارالمپیک) مشهور است.

نکته قابل توجه این است که بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از مهمترین شاخص‌ها برای انتخاب نامزدها بوده که با وجود درخشش ورزش کشورمان در آن، نام هیچ گزینه‌ای مطرح نشده است. شاهین ایزدیار، ساره جوانمردی، تیم ملی والیبال نشسته، تیم ملی بسکتبال با ویلچر و ... می‌توانستند در این فهرست قرار بگیرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید