حسن کریمی عنوان کرد؛

ورزشگاه آزادی را چهارشنبه تحویل می‌دهیم/ روند بازسازی پس از فینال ادامه دارد

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: روز چهارشنبه ورزشگاه آزادی تحویل عوامل برگزاری می‌شود و هیچ مشکل یا نگرانی از روند کار و آماده شدن آن نداریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پیرامون آخرین وضعیت بازسازی و بهسازی  ورزشگاه آزادی برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، به خبرنگار برنا گفت: روند بازسازی دو قسمت دارد، یک قسمت روند جاری حفظ و نگهداری و بازسازی استادیوم است که تداوم دارد. قسمتی هم خواسته‌هایی است که فدراسیون فوتبال و AFC برای این دیدار داشتند برای اینکه بتوانند فینال خوب و آبرومندی را برگزار و ضوابط جدید AFC را هم در بعضی از مسائل رعایت کنند.

وی افزود: روی هم رفته 24 مورد از طریق فدراسیون فوتبال، خواسته‌های AFC بود که به ما ابلاغ شد. از 24 موردی که AFC  گفته بود، 17 مورد کامل انجام شده و 6 مورد در دست اقدام است. حتما تا روز چهارشنبه 6 یا 7 مورد باقی مانده تکمیل می‌شود و ورزشگاه تحویل عوامل برگزاری می‌شود و هیچ مشکل یا نگرانی از روند کار و آماده شدن آن نداریم.

کریمی با اشاره به موضوع بازسازی ورزشگاه آزادی از سال گذشته، خاطرنشان کرد: بخش اول که روند بازسازی و تعمیر و نگهداری استادیوم آزادی است، همچنان تداوم خواهد داشت و یک قسمت کار با برگزاری مسابقه فینال همزمان شد و ما از این رو به روند کار سرعت بخشیدیم و کارهای اساسی انجام شده که بعد از اتمام مسابقه در چارچوب  روند جاری نگهداری پروژه ادامه پیدا خواهد کرد. با این تفاسیر ما برای برگزاری مسابقات و پاسخگویی به خواسته AFC و درخواست فدراسیون فوتبال هیچ مشکلی نداریم، انشالله با عنایت خداوند و همتی که همکاران ما در مجموعه شرکت و مجموعه آزادی داشتندچهارشنبه ورزشگاه را به مسئولان برگزاری مسابقه تحویل و از مجموعه خارج می‌شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید