هفته سوم لیگ برتر والیبال؛

صدرنشینی شهرداری ورامین/سایپا فاتح دربی تهران

در هفته پنجم لیگ برتر والیبال پیکان تهران با شکست برابر سایپا صدر جدول را از دست داد و شهرداری ورامین به رده نخست صعود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هفته پنجم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ امروز(چهارشنبه) با انجام شش دیدار در شهرهای تهران، ارومیه، تبریز، مشهد و گنبد برگزار شد که در پایان نارنجی پوشان با پیروزی توانستند ضمن جبران دو شکست اخیر پیکان را از صدر جدول به پایین بکشانند.

در یکی از مهمترین دیدارها که در خانه والیبال و در حضور ۳۰۰ تماشاگر برگزار شد سایپا میزبان پیکان صدرنشین بود که و توانست در سه ست پیاپی برابر مهمانش به برتری برسد.

در این دیدار شاگردان پیمان اکبری در هر سه ست تیم برار بودند و موفق شدند ست های بازی را با امتیاز های ۲۸-۲۶، ۲۵-۱۵ و ۲۵-۲۱ به سود خود تمام کنند تا با سه برد و دو شکست و رساندن مجموع امتیازاتش به عدد ۱۰ به ردا چهارم صعود کند.

همچنین شاگردان محمد ترکاشوند با قبول اولین شکست‌شان در لیگ پس از چهار هفته جایگاهشان در صدر را از دست دادند تا با چهار برد و ۱۲ امتیاز به رده دوم سقوط کنند.

در سایر دیدارهای مهم شهرداری ورامین موفق شد در روز شکست پیکان از فرصت استفاده کند و با پیروزی قاطع سه بر صفر بر شهرداری ارومیه بحران زده با ۱۳ امتیاز به رده نخست جدول صعود کند.

همچنین خاتم اردکان هم‌ توانست سومین برد متوالیش را برابر شهرداری تبریز به دست آورد و ۱۲ امتیازی شود.

*نتایج کامل هفته پنجم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

سایپا ۳ - پیکان صفر( ۲۸-۲۶، ۲۵-۱۵ و ۲۵-۲۱)

شهرداری تبریز صفر - خاتم اردکان ۳(۲۰-۲۵، ۱۹-۲۵، ۲۱-۲۵)

شهرداری گنبد صفر - دورنا ارومیه ۲(۲۳-۲۵، ۱۸-۲۵، در ست سوم جریان دارد)

عقاب نهاجا ۱ - کاله مازندران ۲(۱۹-۲۵، ۲۵-۲۱، ۲۳-۲۵، در ست چهارم جریان دارد)

شهرداری ارومیه صفر - شهرداری ورامین ۳(۱۷-۲۵، ۱۷-۲۵، ۲۲-۲۵)

پیام مشهد ۲ - شهروند اراک صفر(۲۵-۱۶، ۲۵-۱۸، در ست سوم جریان دارد)

فولاد سیرجان(قرعه استراحت)

 

دیدگاه تان را بنویسید