در گفت و گو با جی پلاس؛

علی پروین: بچه ها دوباره غیرت کنند، هنوز چیزی تمام نشده/ به این کاشیما میشه 3 تا هم زد

علی پروین درباره دیدار پرسپولیس و کاشیما گفت: بازیکنان پرسپولیس لیاقت قهرمانی را دارند و امیدوارم برای بازی برگشت هم با روحیه و جنگندگی بازی کنند.

لینک کوتاه کپی شد

اسطوره محبوب پرسپولیسی ها به بازی برگشت این تیم مقابل کاشیما امید زیادی دارد.

علی پروین در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ در این باره، اظهار کرد: «هنوز چیزی تمام نشده است. زیاد نمی خواهم درباره این بازی حرف بزنم اما همه دیدند که بچه ها خوب بازی کردند، به خصوص در نیمه اول. فوتبال هم همین است تیمی که گل نزند گل می خورد.»

او این را گفت و درباره پیش بینی اش از بازی برگشت ادامه داد: «دم بچه ها گرم. تا همین جا هم دل مردم را شاد کرده اند. امسال واقعا دست و بال تیم بسته بود. این مردم نیاز به این شادی ها دارند. رفتن بچه ها به فینال خودش غیرت بود. برای بازی برگشت هم هنوز چیزی تمام نشده است. به نظر من این بچه‌ها لیاقت قهرمانی هم دارند.

پروین در پایان صحبت هایش با خبرنگار جی پلاس، تاکید کرد: « من مطمئنم اگر بچه ها در فینال هم همین طوری که در نیمه اول بازی رفت، بازی کنند قهرمان می شوند. دستشان درد نکند که به فینال رسیدند. امیدوارم برای بازی برگشت هم با روحیه و جنگندگی بازی کنند. به این کاشیما می شود دو تا زد. حتی سه تا هم می شود زد فقط باید بچه ها دوباره غیرت کنند.»

دیدگاه تان را بنویسید