در گفت و گو با جی پلاس؛

حسین کلانی: پرسپولیس چیزی برای از دست دادن ندارد، پس فقط بجنگد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: سرخ پوشان در بازی برگشت کار سختی دارند اما آنها دیگر چیزی برای از دست دادن نداشته و فقط باید بجنگند.

لینک کوتاه کپی شد

حسین کلانی یکی از اسطوره‌های پرسپولیس درباره بازی پرسپولیس و کاشیما، به خبرنگار جی پلاس می گوید: «بازی خوبی بود اما حق پرسپولیس این نبود که دو گل بخورد.در هر صورت بازی برگشت هم مانده است.محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات، کار پرسپولیس را سخت کرده بود و برای همین، ارزش کار بازیکنان و کادر فنی چند برابر می‌شود.»

کلانی این را گفت و ادامه داد: « پرسپولیس در شرایط معمولی با السد و کاشیما روبرو نشد و امیدوارم حالا که تا این نقطه صعود کرده، به قهرمانی هم برسد. دست برانکو برای این بازی ها خالی بود ولی بازیکنان پرسپولیس فداکارانه بازی کردند و کاملا در اختیار تیم بودند و همه خلاءها را پر کردند.»

کلانی در پایان به جی پلاس گفت: «پرسپولیس در بازی برگشت کار سختی دارد. اما به نظرم توانایی این را دارد که دو گل به کاشیما بزند. این تیم نشان داده که کارهای بزرگی می تواند انجام دهد. آنها در بازی شنبه هفته آینده چیزی برای از دست دادن ندارند و فقط باید بجنگند تا پیروز شوند.تا قهرمانی راه زیادی باقی نمانده است.»

دیدگاه تان را بنویسید