کاشیما ۲ - پرسپولیس صفر

در انتظار حماسه آزادی / هنوز ۹۰دقیقه مانده است + ویدیو گل ها

دیدار رفت تیم‌های فوتبال کاشیما آنتلرز و پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی نماینده ژاپنی به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم‌های پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن امروز (شنبه) در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۹:۳۰ در ورزشگاه کاشیما ساکر ژاپن به مصاف هم رفتند. و در آخر این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود کاشیما به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شایان مصلح، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، گادوین منشا و علی علیپور.

ترکیب کاشیما آنتلرز: کوون سونتائه، شوجی گن، لئو سیلوا، دوی شوما، یوما سوزوکی، شوتو یاماموتو، سرجینیو، کنتو میسائو، نیشی دیاگو، هیروکی آبه و جونگ سئونگ هیون.

فو مینگ از کشور چین قضاوت این دیدار را به عهده دارد.

نیمه اول/  کاشیما صفر - پرسپولیس صفر

دقیقه ۳: ارسال عالی سیامک نعمتی از جناح راست در فضایی بسیار خوب به علی علیپور رسید اما ضربه علیپور با ایستادگی مدافع کاشیما به سر او برخورد کرد و به اوت رفت.

دقیقه ۶: احمد نوراللهی از سمت چپ محوطه جریمه کاشیما از روی ضربه ایستگاهی، از خروج سون تائه، دروازه‌بان این تیم ژاپنی استفاده کرد و شوتش را راهی دروازه کرد اما دروازه‌بان ژاپن در آخرین لحظه توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۱: در حالی که کاشیما روی ضربه کرنری که به دست آورده بود، با تمام نفرات به دروازه پرسپولیس فشار می‌آورد اما نماینده ایران با هوشیاری توسط بشار رسن صاحب موقعیت ضد حمله شد اما مدافعان کاشیما اجازه نفوذ بیشتر به رسن ندادند و او را با خطا متوقف کردند. در این صحنه هیروکی آبه، بازیکن کاشیما از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه 25: ارسال سیلوا به روی دروازه پرسپولیس، با شوت سنگین سوزوکی همراه بود، اما توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 31: سرجینیو پشت مدافعان پرسپولیس صاحب توپ شد و در حالی که مقابل خود فقط بیرانوند را داشت، ضربه‌اش را به سمت دروازه شلیک کرد، اما تکل به موقع شجاع خلیل‌زاده مانع از شوت این بازیکن شد تا خطری دروازه پرسپولیس را تهدید نکند.

دقیقه 35: فشار پرسپولیس روی دروازه کاشیما در حالی که با مانع مدافعان این تیم ژاپنی همراه بود، پشت محوطه جریمه به منشا رسید که این بازیکن اقدام به شوتزنی کرد، اما ضربه او از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 42: ارسال سرجینیو به محوطه جریمه پرسپولیس با ضربه سر سوزوکی می‌توانست برای بیرانوند خطرآفرین شود، اما بی دقتی باعث شد توپ با فاصله زیادی از کنار دروازه به بیرون برود.

نیمه دوم/ کاشیما 2 - پرسپولیس صفر

دقیقه 48: پاسکاری‌های کوتاه بازیکنان کاشیما در زمین پرسپولیس در نهایت با پاس رو به بیرون سرجینیو برای سیلوا همراه شد که شوت این بازیکن از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸: بازیکنان کاشیما دوباره دست به یک کار ترکیبی زدند که این بار لئو سیلوا در پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک شوت زمینی و دقیق، توپ را به گوشه دورازه بیرانوند فرستاد.

دقیقه 60: کاشیما این بار توانست روی ضد حمله توسط سرجینیو به گل برسد، اما کمک داور پیش از گل آفساید سوزوکی را اعلام کرده بود.

دقیقه 61: ارسال زمینی به محوطه جریمه کاشیما، می‌توانست توسط مهاجمان پرسپولیس به گل تبدیل شود، اما مدافعان حریف تن به کرنر دادند.

دقیقه 62: سیامک نعمتی با خطایی که انجام داد، با یک کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 65: ارسال سیامک نعمتی روی دروازه، با ضربه سر احمد نوراللهی همراه شد که دروازه‌بان کاشیما توپ را مهار کرد.

دقیقه 70: سرجینیو پشت مدافعان پرسپولیس توانست صاحب توپ شود تا به راحتی دروازه پرسپولیس را برای بار دوم باز کند.

دقیقه 72: شجاع خلیل‌زاده با خطا روی بازیکن کاشیما، کارت زرد گرفت.

دقیقه 79: کرنر ارسالی روی دروازه پرسپولیس با دفع ناقص بیرانوند به سوزوکی رسید و این بازیکن قصد باز کردن دروازه را داشت که کمال کامیابی‌نیا مانع این کار شد.

دقیقه 85: بازیکنان پرسپولیس پشت محوطه جریمه کاشیما صاحب توپ شدند که منشا توپ را به کمال کامیابی‌نیا سپرد و شوت این بازیکن نیز توسط دروازه‌بان کاشیما مهار شد.

دقیقه 1+90: سیامک نعمتی با دریافت کارت زرد دوم، از بازی اخراج شد.

با این نتیجه پرسپولیس باید به دیدار برگشت امیدوار باشد. دیداری که شنبه 19 آبان‌ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ویدیوی گل اول کاشیما به پرسپولیس

ویدیوی گل دوم کاشیما به پرسپولیس

دیدگاه تان را بنویسید