تارتار: درگیری لفظی‌ام با کریمی مهم نبود

سرمربی پارس جنوبی معتقد است این تیم پیش از آغاز بازی مقابل سپیدرود شکست خورده بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ پارس جنوبی در هفته دوازدهم لیگ برتر با یک گل مغلوب سپیدرود رشت شد. مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی در نشست خبری پس از این بازی اظهار کرد: به تیم سپیدرود و هوادارانش تبریک می‌گویم اما فکر می‌کنم قبل از این بازی با چینش داوری، شکست خوردیم. قبل از بازی تاکید بر استفاده از داور باتجربه باتوجه به جو رشت داشتیم اما این اتفاق نیفتاد و داوری کم تجربه انتخاب شد. هرجور ما صحنه پنالتی را بررسی می‌کنیم، متوجه نشدیم که چه اتفاقی افتاد. اگر آن صحنه پنالتی بود که دو صحنه هم برای ما می‌توانستند پنالتی بگیرند که یک بار مدافع سپیدرود خطای هند مرتکب شد و یک بار دیگر روی روح‌الله سیف‌اللهی خطای پنالتی رخ داد.

او افزود: به هر حال امیدواریم که این فوتبال درست شود. ولی با این شکل و شمایل بعید می‌دانم فوتبال ما راهش را درست برود.

سرمربی پارس جنوبی درباره درگیری لفظی‌اش با علی کریمی گفت: مهم نیست، این اتفاقات پیش می‌آید. وقتی مربیان تحت فشار هستند این اتفاقات عادی است.

تارتار در ادامه درباره کیفیت بازی پارس جنوبی و مشکلی که امروز در بین خطوط این تیم وجود داشت، توضیح داد: مهم‌ترین فاکتور برای دادن پاس، زمین مساعد است. وقتی زمین مصنوعی است باید گرانول‌ها کمتر باشد که توپ راحت حرکت کند. همچنین بارش باران هم مزید برعلت شد. ضمن این‌که سپیدرود نیاز مبرم به کسب سه امتیاز داشت و جانانه جنگید. در نیمه دوم از ما بهتر بودند اما ما در نیمه اول می‌توانستیم با موقعیت‌های خوبی که داشتیم به گل برسیم.

او درباره عملکرد خوب پارس جنوبی از فصل گذشته باوجود مشکلات مالی‌ای که این تیم دارد، اظهار کرد: ما تیم نفتی هستیم و طبق قانون نمی‌توانیم در لیگ برتر هزینه کنیم. اگر به همین شکل پیش برود، آینده روشنی در انتظار تیم ما نخواهد بود. این یک مسئله ثابت شده است. وقتی راه‌آهن، نفت و صبا حمایت نشدند چه بر سرشان آمد؟ وقتی پول و امکانات نباشد،‌ سال به سال تیم‌ها ضعیف‌تر می‌شوند و محکوم به سقوط هستند.

دیدگاه تان را بنویسید