به گزارش جی پلاس؛ تیم‌های پدیده و نساجی امروز (جمعه) در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر پدیده به پایان رسید تا تیم شگفتی‌ساز لیگ هجدهم به یکه‌تازی‌اش در جدول لیگ برتر ادامه دهد. در این دیدار ابتدا امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۳۰ شاگردان یحیی گل‌محمدی را پیش انداخت. در ادامه نساجی فشار زیادی روی دروازه پدیده وارد کرد اما باز هم پدیده بود که به گل رسید. حسین مهربان در دقیقه ۸۰ در موقعیت تک به تک توانست دروازه حامد لک را باز کند تا بازی ۲ بر صفر شود. البته این پایان کار نبود و در حالی که همه منتظر سوت پایان بازی بودند، پدیده برای سومین بار در دقیقه ۹۳ توسط محمد قاسمی نژاد به گل رسید.

با این پیروزی، پدیده برای نهمین هفته بدون شکست باقی ماند و ۲۶ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند. پیروزی پدیده در حالی بود که آن‌ها هفته گذشته با مشکلات مالی روبرو بودند و چند روز تمرینات این تیم تعطیل بود.

پیکان یک - تراکتورسازی 2

در یکی از این بازی‌ها تیم تراکتورسازی تبریز در شهرقدس به مصاف پیکان رفت و در پایان به پیروزی دو بر یک دست یافت.

در این بازی ابتدا ایمان سلیمی در دقیقه ۵ و دانیال اسماعیل‌فر در دقیقه ۱۰ برای تراکتورسازی گلزنی کردند که هر دو گل روی ضربه ارسالی از نقطه کرنر زده شد. محمد قاضی در دقیقه ۷۴ تک‌گل پیکان را روی اشتباه عجیب محسن فروزان به ثمر رساند.

تراکتورسازان با این برد، ۱۹ امتیازی شده و به رده سوم صعود کردند. پیکان نیز با ۱۶ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

استقلال خوزستان یک - نفت مسجد سلیمان 2

در دیگر بازی امروز استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان رو در روی هم قرار گرفتند و شاگردان مرزبان در نفت با برتری دو بر یک، اولین پیروزی خود در فصل هجدهم را تجربه کردند.

حسین دوستدار در دقیقه ۴۷ و اسماعیل شریفات در دقیقه ۷۷ برای نفت و وحید خشتان در دقیقه ۷۴ برای استقلال خوزستان گلزنی کردند.

استقلال خوزستان با ۱۰ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد. مسجد سلیمانی‌ها نیز با وجود کسب اولین برد، با هفت امتیاز در رده پانزدهم ماندند.

تیم سپیدرود رشت نیز امروز اولین برد خود را بالاخره بعد از ۱۰ هفته کسب کرد و با یک گل از سد تیم پارس جنوبی جم گذشت. تک گل سپیدرود را محمد غلامی در دقیقه ۳۲ به ثمر رساند.

سپیدرود یک - پارس جنوبی صفر

سپیدرود رشت با این برد، ۶ امتیازی شد اما از قعر جدول تکان نخورد. پارس جنوبی نیز با ۱۳ امتیاز در رده هشتم است.

جدول لیگ برتر در پایان بازی های امروز:

Untitled

 

دیدگاه تان را بنویسید