بازی با تراکتور هیجان انگیر است

جلالی: جام آوردن برای یک مربی خوب است اما شاید ماندگار نباشد

مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مقابل تراکتورسازی با آن همه ستاره بازی کردن برای بازیکنان ما انگیزه ایجاد می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پیکان و تراکتورسازی اظهار داشت: برای ما یک بازی خوب و هیجان انگیز خواهد بود. مقابل تیمی با آن همه ستاره بازی کردن برای بازیکنان ما انگیزه ایجاد می‌کند. امیدوارم بازی خوب و روانی داشته باشیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

وی درخصوص اینکه خط دفاعی پیکان فردا با بازیکنی مثل استوکس روبرو خواهد شد که در 10 هفته گذشته در گلزنی موفق بوده و‌ آقای گل حال حاضر لیگ برتر است و اینکه چه تمهیداتی برای مهار او کرده‌اید گفت: تمهیدات ما برای بازی با تراکتورسازی خوب بوده و بازیکنان ما به خوبی از این تیم شناخت دارند. مطمئنا راه‌های عملی مقابله با این تیم را بازیکنان ما به خوبی می‌دانند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه در سومین سال حضورش روی نیمکت خودروسازان توقع کسب سهمیه از پیکان وجود دارد و تیمش تا به اینجا نیز جزو مدعیان محسوب می‌شود و اینکه در صورت تمدید قرارداد مجدد فکر می‌کند از او انتظار قهرمانی وجود داشته باشد یا پیکان باید روش دیگری را در پیش بگیرد گفت: من عقیده خودم را می‌گویم و نمی‌دانم در ذهن مدیران پیکان چه می‌گذرد. البته ما هر هفته جلسه داریم و همه مسائل را مورد بررسی قرار می‌دهیم اما به نوبه خودم باید این را بگویم وقتی یک مربی در مجموعه‌ای حضور دارد باید از خودش اثر بگذارد. ما اکنون در پیکان 24 بازیکن در اختیار داریم که آنها تا دو سال آینده به بازیکنان بزرگی تبدیل خواهند شد. مطمئنا باشگاه پیکان تا دو سال آینده تیم‌های زیادی را از جوانان خود بهره‌مند خواهند کرد و حتی ممکن است بسیاری از تیم های خارج از کشور هم سراغ بازیکنان ما بیایند. البته همین حالا هم در یکی دو سال اخیر 7،8 بازیکن پیکان در تیم‌های مختلف حضور داشتند اما با توجه به اینکه قراردادهایشان یک ساله بود باشگاه از آنها بهره‌مند نشد اما ما با این بازیکنان جوان قراردادهای بلندمدت داریم که در صورت انتقال آنها به تیم‌های دیگر از حضور آنها بهره‌مند خواهیم شد.

جلالی افزود: کادر فنی باشگاه پیکان در تیم‌های پایه بسیار موفق بوده و این موضوع هم فقط مربوط به من نمی‌شود بلکه همه کادر در همه تیم‌ها زحمت کشیده‌اند. این را باید بگویم که دیدگاه باشگاه پیکان آینده‌نگری است و کار هم به صورت جمعی صورت می‌گیرد. این را هم شک ندارم که پیکان در سال‌های آینده تیمی با ثبات خواهد بود چون همین حالا هم می‌بینید که ما در تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید بیشترین تعداد ملی‌پوشان را داریم. امیدواریم بتوانیم از آنها خوب استفاده کنیم و مسئولیت‌مان را به درستی انجام دهیم. به نظر من جام آوردن برای یک مربی خوب است اما شاید ماندگار نباشد چون شما امسال جام می‌گیرید و سال آینده جام به مربی دیگر می‌رسد اما تاثیراتی که بتوان گذاشت تا ثباتی در فوتبال صورت بگیرد بسیار بااهمیت است. من فکر می‌کنم در مدت‌زمان حضورم در پیکان به اندازه خودم در این ثبات سهم داشته‌ام و از این بابت خوشحالم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که آیا پیکان در فوتبال ایران با معرفی بازیکنانی مانند گادوین منشا و سیامک نعمتی که گل‌های آنها برای پرسپولیس در راه صعود به نیمه‌نهایی و فینال لیگ قهرمانان تاثیرگذار بود گفت: قطعا در آینده بازیکنان بهتری هم معرفی خواهند شد.نمونه آنها شاید پیام نیازمند باشد که اکنون در سپاهان حضور دارد و آینده بزرگی خواهد داشت و حتی مرتضی آقاخان که در استقلال متاسفانه با آسیب‌دیدگی روبرو شد.شاید منشا و سیامک به خاطر حضورشان در پرسپولیس بیشتر دیده می‌شوند که این هم جای تبریک دارد. با این حال در آینده نزدیک از تیم پیکان بازیکنانی را خواهید دید که شاید اکنون نتوانم از آنها اسمی ببرم اما هر 24 بازیکنی که می‌گویم در سطحی بسیار خوب قرار دارند که به مرور آنها را در لیگ برتر به تیم‌مان اضافه خواهیم کرد.

وی درخصوص دیدار عقب‌افتاده پیکان مقابل پرسپولیس و اینکه انتظار دارد این بازی در چه تاریخی برگزار شود، گفت: به نظرم اینکه بازی عقب‌افتاده ما مقابل پرسپولیس باعث موفقیت این تیم شد ارزش چنین اتفاقی را داشت و حالا هم امیدوارم سازمان لیگ این بازی را حوالی تاریخ 25 آبان یا یک روز عقب‌تر یا جلوتر سازماندهی کند. برای ما خوب است که در شرایط بازی،‌ مسابقات‌مان را برگزار کنیم و اگر یادتان باشد دیدارمان مقابل ذوب‌آهن یک ماه پس از دوری از بازی‌ها انجام شد که اثرات آن را هم دیدید. امیدوارم که حداقل تا نیم فصل اول دیگر فاصله زیادی بین بازی‌های ما نباشد تا بتوانیم در شرایط بازی حضور داشته باشیم.البته ما در نیم فصل تعطیلات طولانی‌مدت‌تری خواهیم داشت  که من برای  این مقطع نیز برنامه و پیشنهادی دارم که هر وقت این پیشنهادم پخته‌تر شد آن را مطرح می‌کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید