اعترافات پسر جوان درباره یک قتل؛

پدرم گوشتکوب به طرفم پرت کرد، من هم کشتمش!

پسر جوان وقتی فهمید پدرش در جریان دعوای خانوادگی آنها کشته شده به‌خاطر عذاب وجدان خودش را تسلیم پلیس کرد. ساعت 10:22 دقیقه شامگاه یکشنبه 6 آبان پسر جوانی به کلانتری 208 ترمینال جنوب رفت و مدعی شد که پدرش را به قتل رسانده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، او گفت: ساکن یکی از شهرهای لرستان هستم و شب قبل با پدر 65 ساله‌ام دعوایم شد. او از روی عصبانیت گوشتکوب به سمتم پرتاب کرد و من هم که از این ماجرا خیلی ناراحت شده بودم به آشپزخانه رفتم و چاقو برداشتم. به پدرم حمله کردم و او مجروح شد.

بعد از این درگیری خونین نیز فرار کردم و با اتوبوس به تهران آمدم. در راه خانواده‌ام با من تماس گرفتند و گفتند که پدرم در این درگیری کشته شده است. من هم به خاطر عذاب وجدان به محض اینکه از اتوبوس پیاده شدم خودم را به کلانتری رساندم.

با اعتراف پسر جوان موضوع به بازپرس جنایی اعلام شد. در استعلام از استان لرستان مشخص شد که پسر 25 ساله واقعیت را گفته و به خاطر عذاب وجدان خودش را معرفی کرده است.

باتوجه به آنکه جنایت در محل دیگری رخ داده بود بازپرس جنایی با قرار عدم صلاحیت برای پرونده متهم را برای ادامه تحقیقات به دادسرای شهری که قتل در آن رخ داده فرستاد.

 

دیدگاه تان را بنویسید