گزارش جی پلاس/ اشتباه عجیب AFC

جلال حسینی خداحافظی نمی‌کند

اینطور که شواهد گذشته نشان می دهد کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیش بینی زمان خداحافظی کاپیتان پرسپولیس اشتباه می کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ پیش‌بینی ای‌اف‌سی عجیب و غیر منطقی است. اینکه جلال حسینی بعد از کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، برای همیشه از فوتبال برود و خداحافظی کند. سیدجلال حسینی حداقل در ماه‌های اخیر، بارها از کمبود بازیکن در پرسپولیس صحبت کرده و حتی گاهی پا را فراتر گذاشته و از مسئولان خواسته تا به فریاد این تیم برسند.

 

در چنین شرایطی اما ای‌اف‌سی درباره خداحافظی او می‌نویسد و اینکه چنین قصدی دارد. مقابل کاشیما، چه پرسپولیس ببرد و قهرمان شود و چه شکست بخورد و عنوان نایب‌قهرمانی را به‌دست بیاورد، جلال حسینی چنین برنامه‌ای را در سر ندارد.

 

اما وقتی به مصاحبه‌های چند ماه اخیر او و پاسخش به گزینه خداحافظی نگاهی می‌اندازیم، به خبر اشتباه و گمراه‌کننده ای‌اف‌سی پی می بریم.

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس است و اگر خداحافظی کند، این تیم با دشواری‌های بیشتری نیم فصل دوم را دنبال خواهد کرد. مسئله‌ای که جلال حسینی بارها آن را عنوان کرده و از سختی راه حرف زده. از طرفی او در اوج آمادگی قرار دارد و به همین دلیل بعید است این اتفاق رخ بدهد و او به یکباره چنین تصمیمی بگیرد.

جلال حسینی بازیکنی است که بعد از خط خوردن از تیم ملی و غیبت در جام جهانی، هنوز از تیم ملی خداحافظی نکرده و همچنان نیم نگاهی به حضور در فهرست کی‌روش دارد. بنابراین بعید که نه، عجیب است اگر خبر ای‌اف‌سی را باور کنیم و درباره خداحافظی جلال حسینی ذهن‌مان درگیر شود.

او همچنان بازی می‌کند، شاید به امید روزهای آینده و دعوت دوباره به تیم ملی. این را نزدیکانش می‌گویند.

دیدگاه تان را بنویسید