گزارش جی پلاس؛

پیامک غیرواقعی سامانه "سماح" برای زائرین اربعین! / چرا اضافه پول مردم را بر نمی گردانید؟

ستاد مرکزی اربعین ما به التفاوت مبالغ دریافتی جهت ویزای عراق را پرداخت نکرده اما برای مردم پیامک واریز به حساب ارسال می کند!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار جی پلاس؛ ستاد مرکزی برگزاری مراسم اربعین حسینی که از طریق سامانه "سماح" اقدام به ثبت نام ویزای عراق کرد، در هفته های نخستین ثبت نام مبالغ بیش از 370 هزار تومان را دریافت می نمود اما در ادامه با دستور رئیس جمهور مبنی بر کاهش مبلغ دلار تخصیص یافته به ویزای اربعین، این مبلغ به 234500 تومان کاهش پیدا کرد و این ستاد در اقدامی عجیب اعلام کرد مابه التفاوت مبالغ دریافتی حدود 300 هزار نفر زائر از قرار هر نفر حدود 136 هزار تومان، پس مراسم اربعین مسترد خواهد شد!

پیشتر نوشته بودیم که سود حاصله از ماندگاریِ حدودا یکماهه این مبلغ (بیش از 40 میلیارد تومان) چه می شود؟! و چرا پول زائرین را زودتر به حساب هایشان برنمی گردد؟!

اما این ستاد از طریق سایت "سماح" از حدود یک هفته پیش (پنج شنبه) پیامکی را از شماره " 100041415007 " برای برخی زائرین اربعین که 370 هزار تومان برای ویزا پرداخت کرده بودند، ارسال کرد که مابه التفاوت مبالغ دریافتی ویزا به حساب شما واریز شد، در حالی که هیچ مبلغی هنوز واریز نشده است!!

محتوای پیامک ستاد مرکزی اربعین: "زائر محترم، جناب آقای ...........، مابه تفاوت مبلغ پرداختی شما جهت ویزای اربعین به حساب شماره ............. بانک ....... واریز گردید. سامانه سماح "

بنابراین با توجه به پایان مراسم اربعین 97 و عدم واریز مابه التفاوت مبالغ دریافتی جهت ویزا، مشخص نیست چرا سامانه سماح چنین پیامک غیرواقعی را از حدود یک هفته پیش ارسال می کند و اساسا چرا این مبالغ به حساب مردم واریز نمی شود؟! آیا این را هم باید به تمام ناهماهنگی های عجیب امسال ستاد مرکزی اربعین حسینی در اجرای برنامه های خدماتی برای زائرین اضافه کنیم یا خیر.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید