پزشک پرسپولیس: درمان نورالهی را تا روز آخر ادامه می‌دهیم

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمهیدات مختلفی در نظر گرفته شده تا اثرات اختلاف ساعت در پرواز ایران به ژاپن را برای بازیکنان به حداقل برسانیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دکتر حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با نگرانی‌ها بابت تأثیر پرواز طولانی و اختلاف ساعت روی اعضای تیم پرسپولیس در سفر به ژاپن گفت: مطالب گوناگونی در این ارتباط مطرح شده است. به هر حال این دغدغه وجود دارد، ولی تمهیدات مختلفی از سوی باشگاه و تیم در دست اقدام است تا تاثیر تغییر ساعت را به حداقل برسانیم. باشگاه به این منظور از بیزینس کلاس برای پرواز استفاده کرده تا بازیکنان احساس ناراحتی نداشته باشند و بتوانند استراحت کنند.

وی افزود: همچنین تدابیر خاصی وجود دارد که بتوانیم با اجرای آنها مسئله «جت لگ» را پوشش بدهیم تا ساعت بیولوژیک بچه‌ها در زمان کمتری به شرایط عادی برگردد. به این منظور از تمرینات تا رژیم غذایی برنامه‌ریزی شده است. همچنین از داروهای خاصی استفاده خواهیم کرد. با مجموع این اقدامات اثر پرواز و اختلاف ساعت را به حداقل کاهش می‌دهیم. هواداران هم از این بابت نگران نباشند و به یاری خدا و با دعای آنها با یک نتیجه قابل قبول از ژاپن باز خواهیم گشت.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره آخرین وضعیت احمد نورالهی عنوان کرد: هم احمد و هم ما نهایت سعی و تلاش خودمان را انجام می‌دهیم. پروسه درمان خوب پیش رفته است و آن را تا روز بازی ادامه خواهیم داد.

دیدگاه تان را بنویسید