واکنش فیفا به صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا با تمجید ویژه از علیپور

سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا و علی علیپور، مهاجم این تیم را بررسی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در گزارشی، به بررسی دیدارهای برگشت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و به صعود پرسپولیس به فینال این مسابقات اشاره کرد. در بخشی از این گزارش آمده است:

صعود پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا برای نخستین بار در تاریخ دو باشگاه و دیداری زیبا رقم می‌زنند.

هر دو تیم در دیدارهای رفت خود پیروز شدند و با تساوی در دیدار برگشت، به فینال مسابقات رسیدند. پرسپولیس با برتری یک گله در دیدار خارج از خانه مقابل السد، مقابل این تیم در خانه خود به تساوی یک-یک رسید و با پیروزی 2 بر یک در مجموع دو بازی، راهی دیدار فینال شد. کاشیما هم در دیدار رفت با وجود اینکه با دو گل از سوون سامسونگ کره جنوبی عقب بود، جنگید تا به پیروزی 3 بر 2 برسد. کاشیما در دیدار برگشت هم بازگشتی خیره‌کننده داشت و با تساوی 3-3 مقابل حریف خود، راهی فینال مسابقات شد.

موفقیت‌های مهم
صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، شاهکار دیگری برای پرسپولیس ثبت کرد. این تیم سال گذشته با صعود به جمع چهار تیم برتر مسابقات برای نخستین بار، تاریخ‌ساز شد. پس از اینکه این تیم موفق شد امسال از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر ایران دفاع کند، غول‌های تهران زیر نظر سرمربی خود یعنی برانکو ایوانکوویچ، به شدت به دنبال کسب قهرمانی در مسابقات داخلی و قاره‌ای هستند.

عملکرد خوب علیپور
لیگ قهرمانان آسیا برای معرفی علی علیپور، مهاجم جوان و نوک پرسپولیس قابل توجه بوده است. گلزن 23 ساله ایرانی پنج بار در مسابقات امسال گلزنی کرده و تنها گل دیدار رفت پرسپولیس مقابل السد را به ثمر رساند. علیپور در فصلی که پرسپولیس از قهرمانی خود در لیگ برتر دفاع کرد، 19 گل به ثمر رساند. جای تعجب نیست که او در ایران و فراتر از آن، به یک ستاره در حال پیشرفت تبدیل می‌شود.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس در روزهای 12 و 19 آبان در فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف کاشیما آنتلرز ژاپن می‌رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید