در گفت و گو با جی پلاس؛

خلیل زاده در واکنش به صعود کاشیما به فینال لیگ قهرمانان: نباید در بازی رفت گلی دریافت کنیم

مدافع پرسپولیس با اشاره به قدرت هجومی کاشیما آنتلرز ژاپن می گوید که نباید در بازی رفت از این تیم گلی دریافت کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ پرسپولیس ایران شنبه 12 آبان در ژاپن با کاشیما آنتلرز رو به رو خواهد شد. یاران برانکو برای داشتن خیال آسوده در بازی برگشت که در تهران برگزار می شود، باید نتیجه قابل قبولی را در ژاپن کسب کنند تا 19 آبان و در تهران نماینده قدرتمند ژاپن را از پیش رو بردارند و مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را به نام ایران ثبت کنند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس اعتقاد دارد تیم های غرب آسیا از جمله تیم خودش قدرتمندتر از تیم های شرق آسیا هستند و اگر بازی های اخیر را ارائه دهند جام قهرمانی را به ارمغان می آورند.

مدافع پرسپولیس نیز عقیده سرمربی تیمش را دارد اما او معتقد است بازیکنان و هواداران تیمش نباید مغرور شوند و اگر قهرمان نشوند، نامی از آن ها در تاریخ وجود نخواهد داشت.

شجاع خلیل زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره شرایط تیمش پیش از دیدار نخست با کاشیما آنتلرز صحبت کرد.

کاشیما شایستگی حضور در فینال را داشت

*بالاخره رقیب تیمتان مشخص شد و باید با کاشیما آنتلرز در فینال بازی کنید.

خلیل زاده: بازی این تیم را مقابل سوون سامسونگ مشاهده کردیم. تیم های شرق آسیا از نظر هجومی خیلی قوی هستند و باید تمرکز خودمان را روی مهار خط حمله این تیم بگذاریم. به نظرم کاشیما تیم بهتری نسبت به سوون بود و با شایستگی به فینال رسیده است.

*پرسپولیس از نظر فکری و بدنی آماده دیدار با این تیم است؟

خلیل زاده: مشکلاتی از قبیل مصدومیت بازیکنان داریم اما تا آن روز مهیای بازی می شویم. از مسئولان می خواهم به تیم از نظر روحی و روانی کمک کنند. ما نیاز به حمایت همه جانبه مسئولان کشور و ورزش داریم تا این قهرمانی را برای پرسپولیس و ایران رقم بزنیم.

*چه نتیجه ای برای پرسپولیس در ژاپن مناسب است؟

خلیل زاده: همانطور که گفتم این تیم هجومی است. باید در وهله نخست گل نخوریم و اگر توانستیم به این تیم گل بزنیم و با گل زده در خانه حریف آماده بازی برگشت در تهران شویم. البته این کار بسیار دشوار است.

دوست داریم قهرمان شویم اما ...

*به دلیل برگزاری بازی برگشت در تهران، خیلی ها شانس پرسپولیس را بالاتر می دانند.

خلیل زاده: ما دوست داریم قهرمان شویم اما باید در هر دو بازی خوب باشیم. ما اگر در بازی رفت نتیجه خوبی کسب کنیم، به امید خدا در بازی برگشت از حمایت هواداران استفاده می کنیم و جام قهرمانی را برای پرسپولیس کسب می کنیم.

*شرایط بازیکنان چطور است؟

خلیل زاده:خودم هنوز با مصدومیت تمرین می کنم. بعضی از بازیکنان هم مصدومیت جزئی دارند اما تمام تلاش ما این است که آماده بازی فینال در ژاپن شویم. از مردم می خواهم دعا خود را بدرقه راه ما کنند.

دیدگاه تان را بنویسید