واکنش رییس فدراسیون والیبال به انتقاد سعید معروف

رئیس فدراسیون والیبال می گوید تصمیم گیری در مورد اعضا و دست اندرکاران فدراسیون جز حقوق بدیهی هر رئیسی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، احمد ضیایی رییس فدراسیون والیبال پیرامون حواشی به وجود آمده پس از پایان ماموریت امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال اظهار داشت: تصمیم گیری در مورد اعضا و دست اندرکاران هر فدراسیون جزو حقوق بدیهی هر رییسی است و خوشبختانه این خداحافظی در یک فضای دوستانه و با حفظ احترام صورت پذیرفت که این موضوع در راستای موافقت با درخواست ایشان و اقدام در مورد خاتمه خدمت آقای خوش خبر صورت گرفت.

رئیس فدراسیون والیبال درباره برخی واکنش ها به وجود آمده و توهین های صورت گرفته نیز افزود: ضمن محفوظ دانستن حق برخورد قانونی و انضباطی در این خصوص برای فدراسیون و خانواده بزرگ والیبال، رجوع می کنم به نقل قولی از مرحوم امیرکبیر که می گوید: «اگر سیستم آموزشی و تربیتی ما درست بود و نقصی نداشت، امروز شاهد چنین برخوردهایی دور از شان انسانی نبودیم».

ضیایی در ادامه افزود: الحق امیرکبیر مرحوم حق داشت که هر 1188 روز دوران صدرات را بگرید زیر افول ارزش های انسانی از جانب هر کسی و در هر جایگاهی بسیار مضموم و ناپسند است و اینجانب قضاوت در این خصوص را به اهل دل و اهل فن واگذار می نمایم.

لازم به ذکر است کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در حال بررسی اتفاقات روزهای اخیر است و طی روزهای آینده در این خصوص تصمیم گیری و اعلام خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید