واکنش چهره ها به عدم پخش برنامه نود + تصاویر

هنرمندان و ورزشکاران کشورمان نسبت به عدم پخش برنامه نود برای دومین هفته متوالی واکنش نشان دادند.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس،  نویسندگان ، بازیگران ، طنرپردازان  و ورزشکاران کشورمان با ارسال پست هایی در اینستاگرام خود نسبت به عدم پخش برنامه نود واکنش نشان دادند.
نویسنده و طنزپرداز کشورمان به پخش نشدن دوباره برنامه نود از شبکه سه سیما واکنش جالبی نشان داد.
مهراب قاسم‌خانی که مدتی است با قهر صداوسیما روبروست، در اینستاگرام خود به برخورد قهری سازمان با عادل فردوسی‌پور واکنش کنایه آمیزی نشان داد.
او با انتشار تصویری از مجری برنامه نود نوشت:‌ «الان چرا شما نگران این هستین که نود دوباره پخش بشه و عادل برگرده؟ مگه صد دفعه مدیران تلویزیون نگفتن که امثال عادل و شجریان و مدیری و عطاران و پیمان قاسم خانی و بقیه رو تلویزیون ساخته و معروف کرده؟ دلواپس چی هستین؟ تلویزیون همین فردا اراده کنه، میتونه ده تا از همینا درست کنه. با کیفیت‌تر و اهلی تر. اگه هم تا حالا نکرده واسه اینه که نخواسته یه وقت ریا بشه. پس یه جوری اینا رو گنده نکنید که فکر کنن خودشون خوب و دوست داشتنی بودن و استعداد داشتن.
پ. ن: من که میگم نود رو هم باید بدن بچه‌های بیست و سی اجرا کنن. چیه این عادل؟»
112
 
واکنش مازیار ناظمی
بیست و دو سال از روزهایی آشنایی من با اون جوان بلند بالای موفرفری که با کلی مجلات ورد ساکر و شوت و مچ به شبکه سه می آمد و موقع تست گزارشگری ، همه بیرون بهم نگاه می کردن و بعضی قدیمی ها می خندیدن می گذره ، خاطرم هست می گفت یکشنبه ها حس عجیبی داره و در عالم خیال در فوتبال جزیره است ! عادل واقعا با سماجت و زحمت فراوان به اینجا رسید ، شک نکنید حتما نود می ماند و عادل که با سرمایه کشور و مردم و سازمان ، عادل و خالق نود شد با درایت همکاری خود را در رسانه ملی ادامه خواهد داد ، نه خداحافظی عادلی در کار است و نه از دست رفتن نودی چرا که قطعا صدا وسیما خانه فردوسی پور است.

شک نکنید حتما نود می‌ماند، نه خداحافظی عادلی در کار است و نه از دست رفتن نودی، صدا و سیما خانه فردوسی‌پور است.

111

واکنش رضا رشیدپور 

‍‍ ‍‍رشیدپور در برنامه امروز حالا خورشید  به عدم پخش برنامه نود، واکنش نشان داد و گفت :علیرغم اینکه آدم ورزشی ای نیستم، برنامه نود را می‌بینم. از مسئولان شبکه سه میخواهم با شفافیت در این باره اطلاع رسانی کنند. امیدوارم در یک چارچوب حرفه ای مشکلات حل شود.

نود از برنامه های بسیار موفق رسانه ملی است و شخصا خواهش میکنم مدیران رسانه ملی در این حوزه شفاف با مردم صحبت کنند

هرکمکی از دست ما بربیاید حتما با کمال میل انجام میدهیم. من شب گذشته به دلیل ضبط یک آیتم که تا نیمه شب طول کشید متوجه عدم پخش برنامه نشدم.

نود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,بازیگران سینما و تلویزیون
نود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,بازیگران سینما و تلویزیون
نود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,بازیگران سینما و تلویزیون
نود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,بازیگران سینما و تلویزیون
نود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,بازیگران سینما و تلویزیون
 
نود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,بازیگران سینما و تلویزیون

25 (2)26 (2)

امیر مهدی ژوله هم در صفحه اینستاگرام خود نوشت:"این دوستانی که توی این وضعیت پیچیده سیاسی و اقتصادی و اجتماعی جامعه به جای ایجاد همدلی، با قدبازی و قلدربازی جلوی یکی از اندک آدمهای محبوب و مقبول جامعه واستادن و جلوی یکی از اندک برنامه ها قابل تماشای تلویزیون رو گرفتن و با سوهان بیهوده زدن به اعصاب ملت و گرفتن اندک دلخوشی شون، صدای اعتراض ملت رو بلند کردن. فقط در یک نقطه از جهان مدیرانی هستند که میتوانند پخش یک جُنگ فوتبالی را به یک بحران تبدیل کنند.

دیدگاه تان را بنویسید